MariaV

Stropper til kjolen

9 posts in this topic

Hej Allesammen.

Jeg har nu også fået købt kjolen, og jeg vidste bare at det skulle være den selvom den ikke havde stropper eller noget..

Jeg vil rigtig gerne at der bliver syet det på, men jeg er meget i tvivl om hvad der passer sig dertil??

Har ikke lige et billede endnu, men den har en helt lige overskæring over brystet med en kant pukket ned, med broderede blomster også i kanten ved jorden. Ellers er den helt glat.

Men hvilke stropper passer til en helt lige overskæring?? Synes selv det er så flot når de går ud på skulderkanten, men er det helt skidt??

Har ikke kunnet finde en der ligner bare det mindste, men har fundet en med lidt sammenligning..

På forhånd tak for hjælpen :cheerleader3:

post-41407-1263759094.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan ser du selv ud? Hvis du har brede skuldre vil en halterneck være rigtig god. Har du derimod smalle, måske lidt hængende skuldre vil det være rigtig godt med lidt brede stropper ud på skuldrene. Evt. smalle ved roden og så brede ud på skuldrene. Har du stor barm og "voluminøs" kavalergang vil en halterneck som regel trække opmærksomheden direkte ned på barmen. Hertil vil de lidt brede stropper på skuldrene også være god, for at få lidt "vægt" opad i billedet. Men kan du bære det hele er jeg personligt også selv meget til halterneck ;-) Evt. med en lille stå-krave.

0

Annonce ♥