SørenogAnette

SørenogAnettes Bryllup

341 indlæg i dette emne

Hvor er det en underlig fornemmelse at skulle lave en ny tråd...

Søren og jeg har haft 2 datoer som er blevet aflyst da jeg ikke har noget job. Jeg er ved at blive fleksjobberettiget og regner med jeg er det i februar.

Det dejlige er, at Søren og jeg vil have hinanden også selv om der er lidt ventetid men dato 3 må jo være lykkens gang.

Lidt om vores bryllup.

Vi skal holde det på Hotel Kirstine #10

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke i Næstved kl. 15.

Min kjole og slør er købt hos Askepot-modelerne i Horsens #11

Mit diadem er købt #12

Mine sko er købt #14

Mine pigers kjoler er købt #15

Sørens tøj er købt

Kagefiguren er købt #16

2 smukke glas er købt til turen fra kirken #17

Frisøren er fundet som er Salon Medusa

Invitationerne er lavet og sendt. #19

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.......... og en ting mere er på plads: Selvom jeg nu bliver gift før dig, så bliver jeg på BK for at "følge dig til alters" for har indtil nu syntes det var såååååååå hyggeligt at følges med dig :thumbsupsmileyanim:

Lige pludselig, så bliver I også gift :cheerleader3:

... Det er mig i øvrigt en ære at være den første, der får lov at skrive i din nye tråd.

Se udsættelsen som en mulighed for at have længere tid til at gå totalt zilla-amok og nyde planlægningstiden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

.......... og en ting mere er på plads: Selvom jeg nu bliver gift før dig, så bliver jeg på BK for at "følge dig til alters" for har indtil nu syntes det var såååååååå hyggeligt at følges med dig :thumbsupsmileyanim:

Lige pludselig, så bliver I også gift :cheerleader3:

... Det er mig i øvrigt en ære at være den første, der får lov at skrive i din nye tråd.

Se udsættelsen som en mulighed for at have længere tid til at gå totalt zilla-amok og nyde planlægningstiden :thumbsupsmileyanim:

Søde Helle

Det betyder meget for mig at du vil følge mig til alters og jeg håber meget det bliver I år at vi bliver gift. Jeg følger også din tråd.

Jeg glæder mig også meget til at gå zilla-amok igen for presset havde fjernet glæden ved planlægningen. Nu kan jeg rigtig kigge igen og finde alt det jeg ønsker mig.

Helle det er mig der føler mig æret ved du er den første der har skrevet i min tråd.

Mange knus og tanker herfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det var dejligt. Nåede lige at se i den anden tråd at det var udskudt.

håber virkelig at du er ok, og at du snart får lov at få et fleksjob så i kan komme videre i planlægningen. Skal nok heppe.

Jeg er ok, jeg har da fældet en tåre i løbet af dagen... men men men det er bare en lettelse ikke at føle jeg skal nå at få et job, jeg har været ved at blive tosset af presset og glæden ved planlægningen og brylluppet var væk. Den er nu kommet retur :0)

0

Del dette indlæg

håber virkelig at du er ok, og at du snart får lov at få et fleksjob så i kan komme videre i planlægningen. Skal nok heppe.

Jeg er ok, jeg har da fældet en tåre i løbet af dagen... men men men det er bare en lettelse ikke at føle jeg skal nå at få et job, jeg har været ved at blive tosset af presset og glæden ved planlægningen og brylluppet var væk. Den er nu kommet retur :0)

DEt er lige sådan noget der gør at det er den rigtige beslutning. Man skal nyde turen til dagen ellers bliver dagen for kort.

DErfor kan det jo stadig være en sej tur.

Men jeg slutter mig til helle og følger dig held vejen lige meget hvilket år det bliver i.

0

Del dette indlæg

DEt er lige sådan noget der gør at det er den rigtige beslutning. Man skal nyde turen til dagen ellers bliver dagen for kort.

DErfor kan det jo stadig være en sej tur.

Men jeg slutter mig til helle og følger dig held vejen lige meget hvilket år det bliver i.

Tak du og Helle ved ikke hvor varm jeg bliver inden i.. Jeg er så rørt. Tak piger.. Det betyder så meget for mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den nye start!

Det bliver rigtig spændende at følge din nye planlægning, vi krydser fingre for, at du hurtigst muligt får noget afklaring på din situation, så I kan sætte en dato og begynde at glæde jer :-)

Tak :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg slutter mig til koret af de øvrige zillaer og håber, at det praktiske med job osv. snart falder på plads, så du kan få planlagt et bryllup med dato!

Heldigvis har du jo mange ting på plads og de kan jo blot minde dig om, at I har fuld gang i planlægningen!

Pøj-pøj med det!!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at se at din nye tråd allerede er kommet på banen :thumbsupsmileyanim:

Krydser fingre for at du snart bliver godkendt til fleksjob - jeg har godt ladet mig fortælle af andre der har været der, at vejen til godkendelse er lang og sej!

Så en super-idé at få det klaret først og derefter nyde hele bryllupsplanlægningen uden at have det andet pres hængende over hovedet. Men selvfølgelig er det hårdt at skulle udsætte brylluppet - det tror jeg alle herinde kan skrive under på at vi ville have rigtigt svært ved når først datoen er fastsat.

Jeg ser frem til at følge din nye planlægning. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg slutter mig til koret af de øvrige zillaer og håber, at det praktiske med job osv. snart falder på plads, så du kan få planlagt et bryllup med dato!

Heldigvis har du jo mange ting på plads og de kan jo blot minde dig om, at I har fuld gang i planlægningen!

Pøj-pøj med det!!

Jeg er meget lettet og jeg er også i gang med planlægningen igen. Vi købte topfiguren igår i bella :0) og glæden er kommet retur :cheerleader3:

Dejligt at se at din nye tråd allerede er kommet på banen :biggrin:

Krydser fingre for at du snart bliver godkendt til fleksjob - jeg har godt ladet mig fortælle af andre der har været der, at vejen til godkendelse er lang og sej!

Så en super-idé at få det klaret først og derefter nyde hele bryllupsplanlægningen uden at have det andet pres hængende over hovedet. Men selvfølgelig er det hårdt at skulle udsætte brylluppet - det tror jeg alle herinde kan skrive under på at vi ville have rigtigt svært ved når først datoen er fastsat.

Jeg ser frem til at følge din nye planlægning. :thumbsupsmileyanim:

Tak for dine søde ord :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 4. februar tager jeg og en veninde på kursus i dekoration af bryllupskagen, jeg glæder mig rigtig meget og jeg talte med KageKompagniet igår i bella og de forklarede at jeg ville lære at lave roser og dekorere kagen flot med border osv.

Min veninde igennem 23 år tager med så en rigtig hyggedag..

0

Del dette indlæg

Den 4. februar tager jeg og en veninde på kursus i dekoration af bryllupskagen, jeg glæder mig rigtig meget og jeg talte med KageKompagniet igår i bella og de forklarede at jeg ville lære at lave roser og dekorere kagen flot med border osv.

Så må du eeendelig huske at få taget nogle billeder :cheerleader3:

Jeg sparer et kagekursus.. hm.. kunne købe materialer for pengene og så i stedet siddet herhjemme og lege :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Så er du allerede kommet om på side 2 :biggrin:

Ja inden længe er jeg på side 23 igen :blush:

Så må du eeendelig huske at få taget nogle billeder :huh:

Jeg sparer et kagekursus.. hm.. kunne købe materialer for pengene og så i stedet siddet herhjemme og lege :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal nok huske at tage billeder, jeg meldte mig også mest for hyggen skyld og det at få en oplevelse.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer