Gro

hvilke sko passer til min kjole?

9 indlæg i dette emne

iiiiih jeg kan død og pine ikke finde ud af hvilke sko jeg skal have på!!

Det her er min kjole (undskyld den meeeget dårlige billedkvalitet, men det giver en fornemmelse for kjolen i hvert fald):

post-40373-1265910853.jpg

Hvilke af disse to sko vil passe bedst til?

post-40373-1265910771.jpg

eller

post-40373-1265910750.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes sagtens du kan have begge par på, så kan godt forstå du er i tvivl, men jeg syntes de hvide er rigtig søde.

Og bliver lige nødt til at sige at jeg har stor respekt for dig, hvis du kan gå i en sko med sådan en hæl en hel dag, uden at falde ned :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg regne med at din husband-too-be skal have uniform på? For så ville jeg helt klart gå efter Loubouinérne :thumbsupsmileyanim: Det ville lige give prikken over iét.

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

god pointe!

min kære forlovede har dog ikke besluttet sig endnu.. han har nemlig også et læææækert skræddersyet jakkesæt, som han kunne bruge..

åh dilemma :balloons:

AmalieAmalie:

Det er bare nogle super søde sko du har fundet. Har du et link, så jeg kan se de brune du nævner på nettet?

jiller

Mine fødder er hardcore... hehe... jeg går altid høje hæle, så tror ikke mine fødder kan andet :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke et link, da de ikke sælges på nettet... MEN fandt billeder af 2 par fra Mary B. som kan fået i tops...... De cremefarvede, som slet ikke er lyserøde som på billedet, , er også FANTASTISKE at have på, og så et billede af dem jeg har i den brune farve...... MEN de er meget flottere brune i virkeligheden, de ser helt vissengrønne ud på det her billede... de er mere gråbrune (mørk champagne) ;)

post-39686-1265963172.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer