bubsmus

sko til kjole

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skal de være spidse?

post-39816-1266537427.jpg

De her er rigtig fine! Koster 170 kr, og så kan du (som PiaK skriver) selv vælge hælhøjde.

Kender desværre ikke lige til andre steder med brudesko i str. 42, men mener der har været en tråd om det for ikke så længe siden hvor der var en annoncør inde og skrive hun havde nogen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal de være spidse?

post-39816-1266537427.jpg

De her er rigtig fine! Koster 170 kr, og så kan du (som PiaK skriver) selv vælge hælhøjde.

Kender desværre ikke lige til andre steder med brudesko i str. 42, men mener der har været en tråd om det for ikke så længe siden hvor der var en annoncør inde og skrive hun havde nogen?

Hvor er de fine, lige min smag med hælhøjde osv. Ved nogle af jer hvilken størrelse hælen er på dette par og har nogle af jer bestilt fra deres side?

Undskyld hvis jeg spammer din trd om sko..

Der er også denne hjemmeside:

http://www.brandos.dk/brudesko/c173/pagesize/99/size/42

0

Del dette indlæg

Skal de være spidse?

Hvor er de fine, lige min smag med hælhøjde osv. Ved nogle af jer hvilken størrelse hælen er på dette par og har nogle af jer bestilt fra deres side?

Undskyld hvis jeg spammer din trd om sko..

Der er også denne hjemmeside:

http://www.brandos.dk/brudesko/c173/pagesize/99/size/42

Det ligner en 2,5" hæl synes jeg.

0

Del dette indlæg

takker nej de sko behøver slet ikke være spidse . men jeg ville gerne kunne prøve dem inden jeg køber dem så netsider fine men det skal være danske . brando var rigtig fin meget overskuelig og der kunne man også sende dem retur uden bøvl :)

det kan være jeg benytter den hvis jeg ikke falder over noget andet....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer