GD2010

G og D´s Bryllup 2010

10 indlæg i dette emne

Da min kæreste lige har været nede på knæ og vi skal giftes i dec 2010( har ikke fundet datoen udover at det bliver i juleferien) virkede det hele uoverskueligt med planlægningen så jeg google lidt frem og tilbage og fandt denne side så gad om den gør livet nemmere for mig hihi

Lige nu skal vi holde en lille intim forlovelsesfest med familien om ca. 2 uger... Vi er godt klar over det bliver svært at finde et sted at holde det så måske holder vi det bare hjemme hos mine forældre...Desuden de fleste fra hans familie kommer til Danmark den 20. marts ( De bor i chicago(USA)) til væres forlovelsefest:D så har en smule travlt med alt muligt lige for tiden

Forlovelsesfesten

Ring

En lokation

mad

Pynt

mini bryllup

kommer senere

selve brylluppet

kommer senere

Redigeret af GD2010
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med bryllupet :-)

Du kan være ganske sikker på at finde al den hjælp og inspiration, du har brug for, herinde!

Det lyder spændende med et bryllup med amerikanske traditioner og indslag.

Ja har allerede fået masser af ideer men der kommer også afganske/pakistanske traditioner og indslag da jeg har rødder derfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringe

Dette bliver min forlovelsesring hvis i ser godt efter så ligner det bogstavet G som mit navn starter med Jeg må desværre ikke prøve den endnu for kæresten men i skal nok får billeder fra forlovelsesfesten når jeg tager den på :) Det tog mig også lang tid at få dette billede af ham han vil gerne overraske mig men jeg hader vente tiden hihi

post-42076-1268173488.jpg

Jeg har fundet en ring til ham men jeg får den først hjem om 2 uger så i må vente med at se hans ring indtil da

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer