Guest biiiibs

Kjole til min datter

19 indlæg i dette emne

Vores skønne lille pige på 2½ skal med i kirken på den store dag :(

Men jeg ved ikke hvad hun skal have på. Jeg tror ikke hun skal have sådan en brudepigekjole-ting på -nærmere bare en (ekstra)fin tøset kjole.

HVOR har I købt tøj (og sko) til jeres poder? Og vis endelig billeder af hvad I har købt.

Klem B

Redigeret af biiiibs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores skønne lille pige på 2½ skal med i kirken på den store dag :(

Men jeg ved ikke hvad hun skal have på. Jeg tror ikke hun skal have sådan en brudepigekjole-ting på -nærmere bare en (ekstra)fin tøset kjole.

HVOR har I købt tøj (og sko) til jeres poder? Og vis endelig billeder af hvad I har købt.

Klem B

jeg ved at nybobørnetøj, som også er annoncør herinde har nogle fantastiske priser for deres fine kjoler :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Af sommerkjoler fra i år, jeg synes er super søde og festlige - og ikke for tutte nutte til min smag...

Aya Naya

18626.jpg

DrappaDot tunika - vil være så sød med en lille ensfarvet ballonnederdel

6635.jpg

Og denne DrappaDot fra sidste kollektion er skøn

3149.jpg

eller denne nederdel med en ensfarvet basis bluse og en lille bånd om livet :)

3174.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet nogle søde kjoler der, hvor jeg også har købt brudekjole. De er helt enkle, ivory chiffon over bomuld, så de er til at holde ud at have på, og så skal de have et sandfarvet bånd om livet fra det stof, der kommer af når slæbet på min kjole bliver cuttet. Jeg skal give 200 kr for den i str 86, og 350 for den i str 104. Det synes jeg er meget rimeligt.

Men der er godt nok også nogle lækre, lækre kjoler i Lenas billed-spam. Det er dyrt og farligt at have piger :)

Kh Tina

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg vil endnu en gang tipse dig på monsoon : ) Var ved at købe en kjole derinde til min niece på samme alder, men vi har fundet ud af at hun ikke kommer med alligevel, øv øv. Men sådan er det jo når man vælger at blive gift i udlandet.

synes denne er fin

http://www.monsoon.co.uk/invt/65830461&amp...,girlbridesmaid

større udvalg

http://www.monsoon.co.uk/icat/girlbridesma...,girlbridesmaid

Det gode er at de også har alle de små ekstrating der matcher, bolero, hårpynt sko osv, uden at det er alt for dyrt. Og de har de fleste af kjolerne i butikkerne i DK : )

- Ober

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lidt fra Etsy

Den første har jeg lige bestilt til vores 2 yngste :)

il_430xN.128437888.jpgil_430xN.128098219.jpg

il_430xN.125819307.jpgil_430xN.120263710.jpg

il_430xN.128559018.jpgil_430xN.104408288.jpg

il_430xN.128186534.jpg

Hvor har du fundet den sorte kjole med strutskørtet med mønsteret..den er da bare super fin uden at blive for "tuttet"...og kjolen med svampene er da bare den sødeste sommerkjole jeg har set længe..lige noget for min skønne datter på 1½..

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg

DAMER -I er intet mindre end FANTASTISKE :) . Sikke mange fine forslag -jeg kan jo slet ikke bestemme mig!

Og Lena, Jeg havde faktisk overvejet dine tyldskørter, for at det ikke skal være løgn, men så kunne jeg ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle sætte til for oven :( -hvis det altså ikke skulle være en almindelig bomuldsbluse.....Men de der Drappadot-tunikaer er da også SKØNNE!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer