Fitou

Lave brudesko/sandaler

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Min kommende mand og jeg er lige høje (ca. 178 cm), hvorfor det desværre ikke er de helt høje stilletter jeg kan have på... :(

Synes det er vildt svært at finde nogle sko der har et moderne look uden at være alt for høje.. drømmer egentlig om en sandal med lav/flad hæl.. nogen der kender nogle gode forretninger eller hjemmesider?? Og hvis man skal købe sko i England, hvad svarer en str. 39 så til?

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dreichman har rigtig mange flotte lave sko og sandaler til næsten ingen penge :-). Min mand og jeg er også lige høje, derfor fravalgte jeg også højehæle, jeg valgte et par ballerinaer i hvide :-), der findes rigtig mange søde ballerinaer i hvide i den kommende tid, hvor det er konfirmationssæsson :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan eventuelt overveje khussa sko. Det er indiske bryllupssko og de er rigtig smukke. De er ikke mangen til de traditionelle bryllupssko, men det er også noget af det, jeg godt kan lide ved dem. Man kan få dem i alle mulige farver og mønstre. Og så er de rigtig billige

0

Del dette indlæg

Du kan eventuelt overveje khussa sko. Det er indiske bryllupssko og de er rigtig smukke. De er ikke mangen til de traditionelle bryllupssko, men det er også noget af det, jeg godt kan lide ved dem. Man kan få dem i alle mulige farver og mønstre. Og så er de rigtig billige

Hvor finder man sådan henne har du et evt. link?

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine på Ebay. Du kan bare søge på khussa. Så kommer der en masse.

Man skal lige være opmærksom på, at skoen er helt stine når man får dem. De er lavet af læder, eller det er de fleste ihvertfald. Så når man får dem, skal man tage et par våde sokker på og gå rundt. De er trælse til at starte med, men når man så har gået dem til sidder de helt perfekt på foden...

Vil da lige smide et billede af dem jeg skal have på...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer