Celi

Ide til brudelingeri

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har købt mit undertøj på www.Figleaves.co.uk ... synes også det et super fint og så sidder det bare SÅ super godt :D

(Men køb dog en omkredsstørrelse større end normalt vil jeg sige) Jeg bruger 70D og har købt den i 75D da engelske str. som regel er liiiidt mindre ;)

Her kommer lige lidt forskellige søde sæt derinde fra ;)

post-39686-1268309714.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, hvor er det flot :)

Har du et link og hvad koster det?

Linket er her:

http://www.femilet.dk/

Var selv nede i en Femilet-butik i søndags og prøve en masse bh'er. Der er super meget fint. Jeg forelskede mig især i det der hedder Nerve, som nu står på min øsnkeseddel til min fødselsdag, men den fås ikke i hvid og sættet ville ellers være ideelt til brude-lingeri.

Har til gengæld dårlig erfaring med at bestille via deres hjemmeside. Når jeg finder et produkt, kommer der en boks frem og siger at den ikke er på lager i web-shoppen og heller ikke tilgængelig i deres butikker.... Spøjst, når man lige har stået og prøvet sættet samme dag i butikken.

Har skrevet til dem via deres kontaktfunktion, men har her 4 dage efter ikke fået svar.

0

Del dette indlæg

Jeg ELSKER...... Femilet og har selv arbejdet i lingeribranchen i 10 år :cheerleader3:

Det sæt der er billede af her kunne absolut også lige være mig da jeg skal have stropløs kjole på, jeg er bare lige lidt i tvivl om, om jeg skal vælge en corsage i stedet for en bh, men super super flot sæt :)

Kh. Henriette :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer