JemKem

Låne tasken

7 indlæg i dette emne

For nogle år faldt jeg over "Låne tasken" på et forum, og det gik ud på, at der var en af tøserne som havde haft en fin bryllupstaske, som fremover blev låne tasken. Man skrev sig så på en liste efter dato og så gik den rundt med posten til div. bryllupper. Den blev derved "noget lånt" fra en lykkelig gift kvinde/mange lykkelige gifte kvinder. Jeg synes det var super smart. Andre som har hørt om det?

Desværre forsvandt tasken i sin tid (vist nok i posten) Ku være sjovt at starte op igen, for det var da en sjov idé at starte op igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skæg idé, men passer næppe til mange brudes "perfektions-hysteri" ;)

Venlig hilsen,

en hysterisk perfektionist :(

Hvis det bliver en fin enkel taske så kan det vel gå til det meste :cheerleader3: Og dem som ikke synes den passer til / ikke kan lide idéen kan jo bare lade være :super: Det er måske også meget for dem, som ikke måske har et arvesmykke osv fra mor/bedsteforældre osv eller hvad det sig være, men som synes det ku være en anderledes og sjov idé. Kan huske der hvor jeg så det, at der var laang liste på den og til de fester tasken var blev historien fortalt, og gæsterne synes den var ganske sjov.

Den ku jo også være med en eller anden form for blå på *hint hint* :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville gøre min bryllupstaske til en lånetaske efter brylluppet. Men i mellemtiden er der en lånetaske der har fundet mig. En kollega i den anden ende af landet tilbød sin med det samme hun hørte jeg skulle giftes. Hun havde den endda med i bilen da den skulle afleveres til en maj-brud på hjemvejen. Så nu har jeg set den og den er rigtig sød. Desværre har min kollega mistet overblikket over hvor mange der har lånt den. Så min plan er at finde en lille sød notesbog og lægge i æsken når jeg returnerer den med en lille hilsen fra vores bryllup.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville gøre min bryllupstaske til en lånetaske efter brylluppet. Men i mellemtiden er der en lånetaske der har fundet mig. En kollega i den anden ende af landet tilbød sin med det samme hun hørte jeg skulle giftes. Hun havde den endda med i bilen da den skulle afleveres til en maj-brud på hjemvejen. Så nu har jeg set den og den er rigtig sød. Desværre har min kollega mistet overblikket over hvor mange der har lånt den. Så min plan er at finde en lille sød notesbog og lægge i æsken når jeg returnerer den med en lille hilsen fra vores bryllup.

KH Frk R

Totalt god idé :rolleyes: Og sød idé med en notesbog med hilsner fra de lykkeligt gifte brude :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer