AnnaPerenna

Niels Bugges Kro/Hotel

14 indlæg i dette emne

Hej Tøser!

Er der nogle af Jer der har været til bryllup/afholdt bryllup på Niels Bugges i Viborg?

Vi skal derud og kigge mandag for at se om det er noget for os..

Glæder mig til at høre fra Jer :angry:

God weekend

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev inviteret derud og spise af min daværende kæreste da jeg blev student for..øøhh....15 år siden.

Dengang var det super hyggeligt (og mega dyrt).

Ja jeg ved godt der er lidt dyrt.. men det er bare SÅÅÅ lækkert et sted!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også kun spist der et par gange, til gengæld inden for de sidste 2 år, og det var lækkert. Og så er omgivelserne jo bare helt fantastiske.......

Ja jeg syntes også bare det er SÅ lækre omgivelser.. suk, tænkte tænke.. umiddelbart har jeg fået oplyst en pris på omkring 1000 kr kuverten for velkomstdrink med snacks og fire retter..!??!

0

Del dette indlæg

Hey!

Vi var derude i dag og jeg er lidt skuffet..

Hvis vi skal være over 80 er der kun een mulighed, telt påhæftet kroen... Det virker OK men det er til max kl. 02.00 Det syntes jeg bare er for tidlig. Kuvertpris STARTER ved 1.000 kr.. Så det ender nok på ca. 1500 kr alt i alt.. SÅ meget i tænkeboks igen

Er der nogen der kender et FEDT stort festlokale i Viborg/midt/nordjylland.. Lige nu tænker jeg at det skal være et sted vi kan leje så vi selv kan pynte det om fredagen... suk er i tvivl. Ellers noget telt meeeeeen!?!?

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Golf Salonen nede på Borgvold ? - det er så skønt dernede og så ligger det lige ud til søerne og de har masser af plads. (ved dog ikke om I selv kan få lov til at pynte det op)

Ja syntes bare det er lidt for moderne til et vintage bryllup :kiss:

0

Del dette indlæg

Altså vi skal holde bryllup i Rosenparken i Aalestrup. Der har de en helt fantastisk pavillion som ville passe perfekt til jeres vintage tema. Gå inde på rosenparkens hjemmeside. Der kan i se et par (lidt små) billeder. Tror vi skal give ca 2000 kr (du må ik holde mig op på det) for at leje det fra fredag til søndag morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak tak for de gode forslag :kiss:

Ja, Rosenparken ser simpelthen så lækkert ud, hvor mange kan I være derude?

Odd Fellow, ved I hvor mange der kan være der?? Jeg har også et par andre ting på hånden så må ud og besøge dem

0

Del dette indlæg

Hej Tøser!

Er der nogle af Jer der har været til bryllup/afholdt bryllup på Niels Bugges i Viborg?

Vi skal derud og kigge mandag for at se om det er noget for os..

Glæder mig til at høre fra Jer :biggrin:

God weekend

Anna

Det er sååå lækkert og personalet er så søde. Kanon muligheder for smukke billeder i viborg

Skriv endelig hvis du gerne vil se billeder der fra. Jeg har været til bryllup der to gange og skal til mit 3. nu her i år

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer