bubsmus

spray tan

14 indlæg i dette emne

jeg overvejer kraftigt at blive spraymalet til brylluppet, men der er nogle der siger at det smitter af på kjolen og at man overhvedet ikke kan få det af ?!!!!!!!!!

hvad er jeres erfaring med ovenstående ? hvor lang tid i forvejen kan man blive malet og hvorsan ser det ud.

nogle der har nogle billeder??

mvh Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde fik det gjort da hun blev gift i Vegas. Hun havde ingen problemer med afsmitning, men hun sytes farven var liiiiige intens nok og ville ønske hun havde gjort det en uge før.

SÅ hvis det bliver aktuelt for mig har jeg tænkt at prøve det af en månedstid inden for at se I hvor god tid jeg skal males.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Jeg ville gøre det torsdag, hvis jeg skulle giftes lørdag - det med erfaring i at bliver det meget tidligere, begynder farven at "krakekere" nogen steder. Farven holder i op til en uge men hen mod slutningen er man (jeg) bare pletvis brun og det er ikke pænt, så det plejer jeg at fjerne med en bodyscrub.

Jeg har prøvet det mange gange (tåler ikke solarium pga. modermærkekræft) og det er helt vildt flot og ensartet "all over". Nu er det dog snart 2 år siden jeg sidst har prøvet det, og der er mange varianter på markedet,så jeg ville klart anbefale at du prøver det før, du beslutter dig for om du skal gøre det før jeres bryllup-

Jeg har ikke haft problemer med afsmitning, jo på selve dagen hvor det er sprøjtet på, der render jeg rundt i løstsiddende tøj og sover også med det natten over og så ryger der overskudsfarve af på sengetøj (det går af i vask) og der bliver skyllet meget af i badet. Det jeg har prøvet anbefales det tidligst at gå i bad 8 timer efter det er blevet sprayet på.

En god omgang bodyscrub er også at anbefale før du får foretaget spraytan, så din hud er fin og jævn. Afhængig af hvem du spørger, så skal huden være gennemfugtet af en god fugtighedlotion.¨inden du bliver sprayet.

Prøv det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet det en del gange efterhånden og skal da også have det gjort inden brylluppet.

Jeg bliver altid sprayet 3 dage før, går i bad 5-6 timer efter (kun skyllet) så opnås den flotteste farve, og man undgår at der kommer nogle markante streger på bla. undersiden af hænderne.

Kan absolut anbefales, men har du aldrig prøvet det før, vil jeg klart anbefale dig at få det gjort en gang eller to inden brylluppet for at se hvordan du tager imod det, det er nemlig meget forskelligt - mange steder har de også forskellige farver at vælge imellem, alt efter hvor mørk man ønsker at blive...

God fornøjelse med det :rolleyes:

Kh. Richter :)

0

Del dette indlæg

Noge der kan anbefale nogen spray tan steder i Kbh?

Jeg kan klart anbefale st. tropez spray tan, så led efter klinikker der fører det mærke. (Der er meget stor forskel på resultatet fra mærke til mærke, med st. tropez er du sikker på at du ikke bliver orange, men naturligt gyldenbrun!)

Ved at bla. Clinique Belnatur i Hellerup/København har st. tropez spraytan. :biggrin:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også forsøgt mig med det, det blev dog ikke nogen succes. Efter et par dage lignede det nærmest et blåt mærke når det bliver guligt! Det så meget meget kunstigt ud. Jeg forhørte mig om muligheden fra at få det gjort af en professionel, men fik at vide, at de på det kraftigste ville fraråde mig det fordi jeg ville ligne en der havde været på charterferie en måned og det ville langt fra se maturligt ud med min ellers forholdsvis lyse hud. Men det kan nok være forskelligt fra sted til sted.

Lige i øjeblikket regner jeg ikke med at skulle gøre brug af det, men bliver det en regnfuld sommer hvor der ikke bliver store muligheder for at tage naturlig sol vil jeg eksperimentere lidt mere.

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige tilføje ift. mit indlæg længere oppe, at jeg til enhver tid vil anbefale at det gøres af en professionel.

Og St. Tropez Tan er det jeg har brugt, men man bliver rigtig brun, hvilket jo ikek er unaturligt ovenpå en god sommerferie, men måske lige i overkante, hvis man f.eks skal giftes om vinteren.

Har hørt at California Tan skulle være mildere i kuløren.

Fandt lige dette hos den lokale kosmetolog:

CaliforniaTan

Vi sprayer i kabine med udsugning, du får en flot solbrun kulør på 5 min.

Desuden forhandler vi produkter som du kan købe med hjem til vedligeholdelse.

Inden behandlingen er det vigtigt, at du bruger en peeling, for at fjerne døde hudceller, dette giver et perfekt relultat med CaliforniaTan. Du skal have mørkt løst tøj på, helst ingen make-up og håret skal sættes op, hvis det er langt, for at opnå en optimal effekt i vores spraykabine.

De første 8-12 timer efter du er blevet tannet må du ikke gå i bad, eller dyrke fysisk hårdt motion,

da dette kan få farven til at falme og blive plettet.

For at farven holder bedre, er det vigtig du bruger masser af bodylotion, allerede dagen efter.

0

Del dette indlæg

Vil lige tilføje at man hos en professionel, kan få doseret farven som ønsket.

Jeg udfører selv spray tans og hvis kunden er meget lys fra naturens hånd og ønsker en mindre kraftig tan, jamen så står vi lidt længere væk fra kunden og sprayer med "løs hånd". På den måde bestemmer vi faktisk selv hvor mørkt resultatet bliver og det fungerer meget fint.

Så mit råd er at få det gjort et sted hvor det bliver påført, håndholdt af en professionel! :)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har seriøs også overvejet at blive spray tannet, for at få nogenlunde den samme farve på hele kroppen. Men har aldrig prøvet det før, så må nok hellere få det prøvet i go tid inden brylluppet. Nogle der kan forelå nogle gode steder omkring Aalborg?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer