Guest FruFrandsen

Brudesko

17 indlæg i dette emne

Den store dag skal jeg have helt flade sko på. For det første fordi Anders kun er to-tre centimeter højere end mig og for det andet fordi jeg ikke vil risikere at få ømme fødder den dag. Jeg vil føle mig fri til at kunne danse og te mig åndssvagt hvis jeg får lyst til det. Min kjole er i øvrigt blevet syet til at jeg skal have flade sko på.

Min idé er at finde et par hvide ballerinaer uden noget på. Jeg ønsker hverken sløjfer, bånd, "rynker" eller noget andet. De skal være helt plain. På dem skal min syerske så sy blå bånd på, som skal bindes om anklerne, så de kommer til at minde lidt om ballet sko.

Nu til mit problem: Jeg bruger størrelse 42-43 i sko. Dette betyder at den eneste fysiske skobutik jeg kan købe sko i er Deichmann. En gang imellem kan jeg være heldig at finde et par sko fra Vagabond, men det er sjældent. Derfor kunne jeg godt tænke mig anbefalinger af online shops hvor man kan få sko i min størrelse. Jeg har også brug for at vide om skoene er store eller små i størrelserne. Jeg har været på udkig i Deichmann det sidste stykke tid, men jeg har ikke kunnet finde de rigtige. Godt nok får de nye sko ind hver dag, men hvis jeg skal bestille online, fordi jeg ikke når at finde nogle i en online butik, så er det ved at være tiden.

Hvis ikke jeg skal have ballerinaerne på har I så en idé til nogle andre flade sko jeg kunne have på?

Jeg håber på jeres hjælp.

Redigeret af FruFrandsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du opgiver ballarinaerne, så kan du finde sko op til 42,5 på www.terrierplaynet.net. Du skal dog være opmærksom på at det er dansesko, men har hørt at man godt kan bruge dem udendørs alligevel - dog skal du ikke gå i vandpytter med dem ;) Man kan også få en sål på - se evt. i cvr's tråd, hun har fået hendes forsålet.

Hølhøjden kan du selv bestemme, de fås ned til 1,5 tomme, så ved ikke om det bliver for højt? Den lave hæl er dog ikke den mest chikke, men du kan se hæl-typerne nederst på hver sko.

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke hjælpe med online-shops, men hvis du er villig til at kører lidt efter det, så ved jeg at "Holst" på gågaden i Århus, har damesko i str 42-43, så det kunne være en mulighed. :biggrin:

held og lykke med projektet.

Lene

0

Del dette indlæg

Hvis du opgiver ballarinaerne, så kan du finde sko op til 42,5 på www.terrierplaynet.net. Du skal dog være opmærksom på at det er dansesko, men har hørt at man godt kan bruge dem udendørs alligevel - dog skal du ikke gå i vandpytter med dem ;) Man kan også få en sål på - se evt. i cvr's tråd, hun har fået hendes forsålet.

Hølhøjden kan du selv bestemme, de fås ned til 1,5 tomme, så ved ikke om det bliver for højt? Den lave hæl er dog ikke den mest chikke, men du kan se hæl-typerne nederst på hver sko.

Det er ikke min stil det der er på den side. Ellers tak for forslaget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke hjælpe med online-shops, men hvis du er villig til at kører lidt efter det, så ved jeg at "Holst" på gågaden i Århus, har damesko i str 42-43, så det kunne være en mulighed. :biggrin:

held og lykke med projektet.

Lene

Nu er jeg oprindeligt fra Odense, hvor der også ligger en Holst-sko. Den butik har jeg dog aldrig kunnet finde sko i da den mest henvender sig til mere, hvad skal man sige, mere "modne" damer.

Ellers tak.

Redigeret af FruFrandsen
0

Del dette indlæg

Hvad med dem her

http://www.barratts.co.uk/webapp/wcs/store..._-1_13661_10553

De er flade, hvide og enkle - men måske ikke så elegante?!

Ups, keglede da lige rudt i US og UK størrelser, tror ikke du kan bruge dem alligevel...

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Hvad med dem her

http://www.barratts.co.uk/webapp/wcs/store..._-1_13661_10553

De er flade, hvide og enkle - men måske ikke så elegante?!

Ups, keglede da lige rudt i US og UK størrelser, tror ikke du kan bruge dem alligevel...

Det er faktisk sådanne jeg leder efter. Som sagt skal de være helt enkle. Men du har ret i at jeg ikke kan passe de størrelser de har.

Ellers tak for buddet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med dem her: http://www.girlsofelegance.co.uk/acatalog/...ding_Shoes.html

De skulle være størrelse 42.. så det skulle da vist passe meget godt og der er et helt enkelt par.

Ellers ved jeg at http://www.prettyballerinas.com/ laver op til 42 ihvertfald

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres fine forslag.

Nu har jeg siddet og kigget lidt og har fået en ny idé.

Anders og jeg har aftalt at vi skal bruge lilla som kontrastfarve til vores cremefarvede grundtema. Derfor skal mine brudesko selvfølgelig være lilla! Det drejer sig stadig om at det skal være et par flats, så har I en idé så smid den endelig.

0

Del dette indlæg

Hvis du orker at køre efter det, så ligger der en "store sko" gårdbutik på Djursland. Indehaveren har samme problem og har dermed åbnet sin egen skoforretning. Hun var med i "Kurt kom forbi" som kører på TV2 Østjylland.

Se indslaget HER

Besøg hendes hjemmeside HER

Håber du kan bruge det til noget :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du orker at køre efter det, så ligger der en "store sko" gårdbutik på Djursland. Indehaveren har samme problem og har dermed åbnet sin egen skoforretning. Hun var med i "Kurt kom forbi" som kører på TV2 Østjylland.

Se indslaget HER

Håber du kan bruge det til noget :biggrin:

Tak for idéen. Finder jeg de rette sko må jeg spørge om hun kan sende dem, for jeg har ikke bil.

0

Del dette indlæg

Se indslaget HER

Håber du kan bruge det til noget :td:

Tak for idéen. Finder jeg de rette sko må jeg spørge om hun kan sende dem, for jeg har ikke bil.

Ellers må du lokke nogle bekendte med bil med i Djurs sommerland, og så kan I jo lige tage en lille omvej! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Se indslaget HER

Ellers må du lokke nogle bekendte med bil med i Djurs sommerland, og så kan I jo lige tage en lille omvej! :biggrin:

Helt bestemt. Faktisk skal jeg snart til Århus og besøge at vennepar sammen med Anders. De har bil. Måske de kan overtales til at tage på tur.

0

Del dette indlæg

Se indslaget HER

Helt bestemt. Faktisk skal jeg snart til Århus og besøge at vennepar sammen med Anders. De har bil. Måske de kan overtales til at tage på tur.

Hvis du nu lover dem en is (eller varm kakao) mon så ikke du kan få dem på en køretur. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer