Guest finken83

Karen Og Oliver 2011

281 indlæg i dette emne

Gæstebog

Er egenlig ikke så vild med gæstebøger. Aner aldrig hvad jeg skal skrive i dem og tror ikke jeg ville få læst min egen. Anyway denne ide er meget sød

post-42234-1272089180.jpg

eller denne.

post-42234-1272362225.jpg

Man kan også lade folk skrive på små sedler, man så senere kan klistre i en scrapbog/fotobog.

post-42234-1272362240.jpg

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-42234-1271797172.jpg post-42234-1271883685.jpg

post-42234-1271883757.jpg post-42234-1271883793.jpg

post-42234-1271883855.jpg post-42234-1271883871.jpg

Lanternerne er lavet af bagepapir, men man kan også bruge vellum (en mat og gennemsigtig papirtype). Monogrammet er blevet embosset på. Til sidst er papiret sat rundt om lanterne med en smal stribe lim eller dobbeltklæbende tape.

Har du ikke lyst eller mod til at embosse* logoet på papir, kan det også fint lade sig gøre at printe på vellumpapir.

Lanterne kan købes billigt mange steder (Husk at fjerne den eksisterende dekoration). Men du kan også vælge at være 100% DIY og bruge rengjorte glas fra syltetøj, babymos, sennep mm. En skøn blanding af forskellige størrelser kan også være en sød effekt.

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg

Something blue

post-42234-1271797547.jpg

Liste tyvstjålet herindefra

Sko

Dansestrop i kjolen

Hat

Sten i ringen

Undertøj

Sten på neglene

Hårnål med blå sten

Blåt broderi i kjolen, på undertøjet eller på et lommetørklæde

Broche med blå sten

Øreringen med blå sten

Neglelak på tæer eller fingre

Ankelkæde

Brudebuket - vedhæng til

Tiara

Charm

Initialer med blå similisten under skoen

Hjerte eller sløjfe syet ind i kjolen

Selvsiddende strømpe med blå kant

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Favourbox

Jeg har købt favorboxes af glamourgirl herindefra.

post-42234-1271882965.jpg

og så disse magnetkort af Miss Lena. De skal klippes ud og så puttes i favorbox. Meget fine. Det er så meningen at folk kan tage dem med hjem og lave ord til køleskabet. Ideen med magnetkort vil gå igen i STD kort og takkekort.

post-42234-1271882351.jpg

En ide jeg har stjålet herindefra. Rigtig sød og rimelig overskuelig projekt.

post-42234-1271884614.jpg

Jeg vil selv lave karameller og urtesalt og så har jeg bestilt Calla frø på ebay. Følgende pasningsvejledning (måske forkortet) skal stå på poserne med frøene:

Sådan passes planten

Lysforhold: Så lyst som muligt.

Vanding: Regelmæssigt tåler ikke udtørring.

Gødning: Behøver kun lidt gødning, fx. med halv gødningskoncentration.

Temperatur: Tåler temperaturer ned til 5° C. Kan anvendes som stueplante eller i udestuen, men holder længst ved udendørs placering i sommerperioden.

Anvendelse: Er velegnet til at plante i krukker i læ. Ved udendørs placering bliver hylsterbladets farve stærkere på grund af den højere lysintensitet og de lavere nattemperaturer. Blomsterstanden holder længst, hvis kalla placeres i halvskygge.

Overvintring: Det kan være lidt vanskeligt at få kalla til at blomstre igen, men prøv eventuelt. Hen på efteråret holder man op med at vande planten, der skal visne helt ned og have en hvileperiode på 3-4 måneder. Lad knolden blive i potten og stil den tørt ved stuetemperatur. Medio maj ompottes knolden i frisk pottemuld, stilles lyst og vandingen genoptages langsomt, hvorefter knolden vil danne nye blade og måske blomster.

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - her er dejligt at være :thumbsupsmileyanim: Jeg fik oprettet min planlægningstråd i går aftes, og syntes, at det er et fantastisk forum.

Sikke en dejlig lokation til Jeres bryllup, super romantisk. Du er godt i gang - glæder mig til at følge med :cheerleader3:

Kh Lærke.

0

Del dette indlæg

Velkommen til - her er dejligt at være :thumbsupsmileyanim: Jeg fik oprettet min planlægningstråd i går aftes, og syntes, at det er et fantastisk forum.

Sikke en dejlig lokation til Jeres bryllup, super romantisk. Du er godt i gang - glæder mig til at følge med :cheerleader3:

Kh Lærke.

Har skam allerede tjekket din tråd ud :cheerleader3: Elsker din forlovelsesring. Den er bare super smuk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Bare lige til dit forsvar og ikke mindst mit eget i det med at være i god tid fandt jeg en brud herinde til sommeren 2012. Men man skal vel hellere ikke forsvare at man glæder sig til den største dag i sit liv og at planlægningen gerne skal være som man ønsker det :thumbsupsmileyanim:

Vi har i hvert fald ikke behøvet at gå på kompremi med noget endnu men har da oplevet at nogle af de mennesker vi har taget kontakt med synes vi er i god tid men har da kun fået en god grin og nogle sjove kommentar ud af det :cheerleader3: Så vi klør da bare på det bedste vi har lært :cheerleader3:

Synes rigtig godt om de ting du allerede har fundet :cheerleader3: Bliver spændende hvad I ellers får fundet ud af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Film

Har tænkt mig at være totalt bridezilla-agtig og se samtlige bryllupsfilm jeg kan komme i nærheden af :grin2: De røde er set.

American Pie The wedding

Anja efter Viktor (kærlighed ved første hik 3)

Anja og Viktor - I medgang og modgang (Sofie Lassen Kahlke og Robert Hansen)

Bride Wars (Anne Hathaway og Kate Hudson)

Brudens far

Den eneste ene

Den store dag (Nikolaj Steen og Trine Dyrholm)

Heartbreakers

Laws of attraction

Licence to wed

Made of honour (Patrick dempsey)

Min bedste vens bryllup (Julia Roberts)

Muriel's Wedding

My big fat greek wedding

Prinsesse eller ej 2

Runaway Bride

Sex and the city - the movie

Svigermonster (Jenifer Lopez)

The wedding date (Debra Messing)

The wedding planner (Jenifer Lopez)

Wedding crashers

Wedding daze

4 bryllupper og en begravelse (Hugh Grant)

27 bryllupper (Katherine Heigl

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg

Slikbuffet, have a sweet night

Overvejer kraftigt slikbuffet. Det er lige i vores ånd :cheerleader3:

Intil videre har vi snakker om:

Bryllupskagen

Kandiserede æbler

Hjemmelavede karameller

Minimuffins

Chokolade med monogram

Ferrero Rocher

Skumfiduser, ved ikke om jeg selv kan finde ud af at lave dem

Hjemmelavede amerikanske cookies

post-42234-1272227981.jpg

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer