Dbrix

Lipfinity fra Maxfactor....

9 indlæg i dette emne

Ifølge mange udsagn skulle Lipfinity fra Max Factor være den ultimative brudelæbestift, som bliver på læberne i mange timer, så der kan kysses løs uden at gommen også render rundt med kulørte løber. :)

Jeg var et smut i Matas i dag, og har både prøvet læbestift- og glossudgaven på hænderne. Og det sidder der stadig og jeg har efterhånden vasket mine hænder nogle gange siden jeg kom hjem. Ekspedienten sagde at der nok skal øjenmake-up fjerner til.

Læbestiften koster 95 kr. og glossen koster 69 - besparelsen er 20 kr. på begge.

Jeg køber den i London i næste uge, hvis den er billigere ellers så kan jeg staidg nå det når jeg kommer retur til DK.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, den bliver siddende - men den giver altså mig de mest rynkede gammelkonelæber! Der er jo INGEN fugt i, kun farve, og den der farveløse ting, man lægger ovenpå farven for at få glans trænger ikken gennem farven og fugter læberne. Så for mig er det en total no-go. Er det kun mig, der har det sådan???

Kh Tina - mærkelig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er super glad for min! Den holder godt og jeg oplever ikke tørre læber hvis jeg sørger for at de har været godt fugtede inden jeg lægger farven på. Det er rigtigt at man skal opdatere med glossen en del gange, men ikke mere end jeg normalt ville gøre med en lipgloss. Og alm. læbestifter forsvinder som dug for solen når jeg spiser, så jeg bare sidder tilbage med grimme kanter rundt omkring.

0

Del dette indlæg

Jeg er i hvert fald overbevist om den er holdbar. Nu puttede jeg jo kun farven på hænderne, men her mere end et døgn senere efter adskellige håndvask, øjenmake-up fjerne, renselotion, bad inkl. scrub, ja så kan jeg stadig tyde den på begge hænder.

Der er selvfølgelig noget lort, hvis den udtørrer læberne, men prøves det skal den altså! Når jeg har købt den, så jeg kan skrive noget om en uges tid, når jeg er retur fra London - hvis vi da kommer da over?! :)

Ekspedienten i "min" Matas sagde også at man skal bruge glossen løbende for ikke at læberne skal udtørre, men det kan jeg godt leve med, bare jeg ikke har en farve der forsvinder, når jeg drikker/spiser/kysser.

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald overbevist om den er holdbar. Nu puttede jeg jo kun farven på hænderne, men her mere end et døgn senere efter adskellige håndvask, øjenmake-up fjerne, renselotion, bad inkl. scrub, ja så kan jeg stadig tyde den på begge hænder.

Der er selvfølgelig noget lort, hvis den udtørrer læberne, men prøves det skal den altså! Når jeg har købt den, så jeg kan skrive noget om en uges tid, når jeg er retur fra London - hvis vi da kommer da over?! :cheerleader3:

Ekspedienten i "min" Matas sagde også at man skal bruge glossen løbende for ikke at læberne skal udtørre, men det kan jeg godt leve med, bare jeg ikke har en farve der forsvinder, når jeg drikker/spiser/kysser.

Nu har jeg købt Lipfinity (gloss udgaven) og den virker sgu som lovet. Ingen tvivl om at den er holdbar og man fornemmer hvordan den "suger" sig ind i læberne. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at den skal suppleres med glossen løbende for at holde læberne fugtige, men det er også ok - synes jeg.

Jeg endte med at købe den i DK, da det ikke kunne svare sig at købe den i London sammenlignet med det tilbud Matas kører denne uge med.

Så har du ikke købt den endnu, så smut i Matas i morgen, der er en 20'er at spare :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer