Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bøgemose1

Marcipan blomster

4 posts in this topic

Er der nogen de har gode ideer, hvis man ikke nødvendigvis vil lave de traditionelle marcipanroser?

Hvormange dage i forvejen kan man lave blomsterne?

0

Annonce ♥

Nu lavede jeg ikke mine roser i marcipan, men af sugarpaste og jeg kunne snilt lave dem om fredagen, hvor de skulle bruges mandag/tirsdag. Uanset så tror jeg sagtens, du kan lave dem først på ugen og så bare holde dem på køl til de skal bruges, det skulle der vidst ikke være noget galt med.

0

Her er en video der viser hvor let det er at lave marcipan roser, se linket i min tråd.

Jeg skal også lave roserne i marcipan og har hørt at man nemt kan begynde en uge før, bare de er på køl! Jeg har dog tænkt mig at lave en tester, men :thumbsupsmileyanim:

KH. Mette

Edited by Miss-Mette
0

Min søster er bager og skal lave vores kage, hun har allerede lavet blomsterne af ½ fondant og ½ marcipan, så skal de bare ligge og tørre så de bliver helt hårde, det gør at det ikke kommer til at svede som marcipan ellers gør, og farven bliver præcis som en ægte hvid rose, det er smart syntes jeg for min brudebuket og resten af oppyntningen er hvide roser.

0

Annonce ♥