Guest EB81

Skørt til brudepiger...

23 indlæg i dette emne

Har før vist billedet af min mindste pige i hendes brudepigekjole, men nu får I det lige at se igen (med morgenhår hi hi).

Jeg vil nemlig gerne høre, om I synes, der skal et strut-skørt indenunder, så kjolen får mere fylde? Eller er kjolen pænest som den er, lang og elegant?

Hvis I mener der skal skørt under, må i meget gerne vedhæfte et billede af et godt skørt til børn (3 og 6 år). Dem jeg har fundet, ser ikke ud til at give meget mere fylde!?! (se det andet billede).

post-38254-1271935183.jpg

post-38254-1271935295.jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at en lille rod, som godt kan lide at lege og røre sig (også til en formel bryllupsfest) vil have det bedst uden et skørt med ring.

Tror jeg bestemt også ;)

Men overvejer at købe skørtet til kirke og fotografering, og så kan de tage det af når de skal lege :thumbsupsmileyanim:

Man kan vel ikke få et skørt der er stort nok uden ringe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm sært, på det billede hvor hun står med front lige mod kameraet synes jeg kjolen mangler skørt, men ikke på de tre andre billeder. I forhold til billedet du viste som kjolerne er syet ud fra synes jeg ikke de to kjoler dine piger har på strutter særlig meget

0

Del dette indlæg

Hmm sært, på det billede hvor hun står med front lige mod kameraet synes jeg kjolen mangler skørt, men ikke på de tre andre billeder. I forhold til billedet du viste som kjolerne er syet ud fra synes jeg ikke de to kjoler dine piger har på strutter særlig meget

Modelkjolen har jo også skørt under, sandsynligvis et med ringe. Derfor strutter den så meget!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man er i hvert fald ikke i tvivl om hvem hendes far er. :)

Knus

Det tilslutter jeg mig lige :cheerleader3:

Ih altså, jeg har stadig ikke ansigt på jer to! Irriterende at I ved hvem vi er, uden jeg kan finde ud af, hvem I er :)

GIV MIG BILLEDER AF JER SELV :)

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer