Marisus

Hvordan foregår det når man laver ønskeseddel i butik?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har planer om at lægge en ønskeseddel i Inspiration - men hvordan foregår det rent praktisk?

Har set man kan registrere én på deres hjemmeside, men er det samme princip?

Vi har lavet det i Imerco... Her fik vi en håndscanner, så gik vi rundt og scannede de varer som vi ønskede os og antal af den enkelte vare

0

Del dette indlæg

Vi har planer om at lægge en ønskeseddel i Inspiration - men hvordan foregår det rent praktisk?

Har set man kan registrere én på deres hjemmeside, men er det samme princip?

Vi har lavet det i Imerco... Her fik vi en håndscanner, så gik vi rundt og scannede de varer som vi ønskede os og antal af den enkelte vare

Det så kun i nogle Imerco, at det foregår sådan. Da vi var i Imerco fik vi en holder med papir på og så skulle vi selv skrive varen og varenummer m.v. - bad så efterfølgende om en kopi.

I Inspiration foregår det alle steder via håndscanner og de printer så en liste over det, som du har scannet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Lav en i inspiration - i går bare ned i butikken og siger i gerne vil lave en ønskeseddel, så får i en håndscanner, og så er det ellers bare rundt og scanne løs.

Det som der er bonus er at hos inspiration, kan du efter brylluppet komme ned og vise din vielsesattest og så får du 500 kr. i gavekort :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hjælpen allesammen! Det lyder jo ganske simpelt :thumbsupsmileyanim:

Det med et gavekort, tror jeg er lavet om. Så en reklame for et par dage siden, at man i gave får fire dele bestik fra Stelton - hvad vi så lige skal bruge det til :cheerleader3:

Alle, der har lavet en ønskeliste i en fysisk butik (gælder IKKE i netbutikken) kan, efter bryllup og ved fremvisning af vielsesattest frit vælge en gave til en værdi af 500 kr, forudsat, at man møder op i den butik, hvor ønskelisten er oprettet.

Jeg har fået det at vide på deres stand på bryllupsmessen i Bella i januar og det står også i BRUDEN2010, som blev udleveret til messen.

0

Del dette indlæg

Tak for hjælpen allesammen! Det lyder jo ganske simpelt :thumbsupsmileyanim:

Det med et gavekort, tror jeg er lavet om. Så en reklame for et par dage siden, at man i gave får fire dele bestik fra Stelton - hvad vi så lige skal bruge det til :cheerleader3:

Alle, der har lavet en ønskeliste i en fysisk butik (gælder IKKE i netbutikken) kan, efter bryllup og ved fremvisning af vielsesattest frit vælge en gave til en værdi af 500 kr, forudsat, at man møder op i den butik, hvor ønskelisten er oprettet.

Jeg har fået det at vide på deres stand på bryllupsmessen i Bella i januar og det står også i BRUDEN2010, som blev udleveret til messen.

Underligt for jeg har lige læst det med Stelton bestikket i en Inspirationreklame for én eller to uger siden...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer