Nina Brodam

Bordpynt/løber

7 indlæg i dette emne

Vi skal have runde borde til vores bryllup med hvideduge. Vi holder et romantisk bondebryllup (hvis man kan kalde det det), med markblomster, rispapirlamper, lyskæder og generelt er farvetemaet grøn. Jeg kan dog ikke finde ud af hvad jeg skal gøre for at bryde den hvidedug på de rundebord... Har I nogle forslag? Jeg synes ikke at dæktallerkner passer ind, da de er lidt for fine til temaet :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle af jer der har erfaringer med at have "bordløber" på et rundt bord? Eller noget helt andet? :)

Jeg synes heller ikke at en lille rund dug på midten af bordet passer ind (ved ikke hvad de hedder). Jeg har tænkt lidt på om man kunne bruge gamle postposter (hørposer) eller ligende, men jeg kan ikke lige se hvordan det skal fungere...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du nævner bordløbere. Hvad med at lægge nogle brede bånd tværs hen over bordet. Det kunne være et bånd på den ene led, og to bånd på den vinkelrette led "så at sige". Jeg ved ikke, om det er til at forstå?!? Det kunne også være 2 bånd den ene vej, og 3 bånd vinkelret over. Jeg tror i alt fald, det ser bedst ud med uens antal. Men jeg har nu ikke prøvet det.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Vi skal have runde borde med hvide duge, og jeg har købt en lys lilla bordløber, det ser rigtig pænt ud faktisk :thumbsupsmileyanim: Men en krans af blomster med hvidt block lys :cheerleader3: Se den slags bordløber jeg har købt her.. Udover det har jeg valgt deres lilla servietter som skal bindes med hvid stof serviet og hjertespænde fra samme side :) Jeg kan hvert fald godt anbefale bordløbere, og kun en. to ser ikke så pænt ud :) Siden jeg har linket til sender gerne prøver..

Håber det lykkes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan evt. lægge en mindre dug over i en anden farve, sådan lidt italiensk restaurant agtigt.

Alternativt kan du evt. drysse løse markblomst hoveder ud på dugen for at skabe lidt mere uformeldt lit i bordet.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Jeg synes at det kan fungere fint... Både kun med hvide duge, men en løber på tværs af bordet og med en mindre firkantet dug oven på den hvide... Synes det kunne være rigtigt gennemført hvis I fik noget rød- eller blå-ternet stof ind i temaet på en eller anden måde... :heart: Al a fransk bistro...

Først et billede med og så uden løber, begge i bondestil...

post-40384-1272806500.jpgpost-40384-1272806521.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer