zeb03

26 Juni 2010

8 indlæg i dette emne

Efter 10 års samlevende på Polsk, så valgte han endelig at gøre mig til en ærbare kvinde, ved at gå på knæ....(han var helt nede) :) :marryme:

Vi skal vies i Vodskov Kirke som er vores begge 2 fødesogn. Vi kender præsten personligt og det gør det også lidt sjovere...

Vi holder efter vielsen en reception i sognegården ved kirken, da vi begge har nogle meget aktive fritidsinteresser, som gør at rigtig mange er interesseret i at ønske os tillykke.

Vi skal selv bage det hele til receptionen incl. bryllupskage.

Vi har inviteret 45 pers. med videre til slottet.

Efter receptionen kører vi mod feststedet på Dronninglund Slot. (vi kører lidt før de andre gæster) Vi skal fotograferes i slotshaven.

Vores gæster kan ankomme 1 time efter os på slottet hvor der så er velkomstdrinks på slotsterassen.

Vi har valgt en gourmet menu til middagen. Vi har valgt stedet ud fra deres udvalg i lidt mere specielt mad.

Vores bryllupskage til slottet er bestilt hos Haals bageri i Gistrup. De levere den selv og sætter den op. :heart:

Kjolen er købt.....i Alt til bruden i Dybvad. Det var bare den perfekte kjole og jeg var slet ikke i tvivl om at det skulle være den.... Mit slør er 3 meter langt og med en håndbroderet kant hele vejen rundt.

Mht. brudebukketn, har jeg også ladet en masse hentydninger falde.... :ban:

hans tøj er ikke købt endnu, der er kun blevet hentet inspiration.....

Vi skal overnatte på slottet i en vaskeægte Himmelseng....så må vi se hvad natten byder på..... :fløjt:

Her er min kjole og slør, dog ikke med mig i.....det viser jeg helst ikke frem endnu....

post-24854-1273061476.jpg

post-24854-1273061757.jpg

Redigeret af zeb03
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen :heart:

er alt til bruden i dybvad et sted man skal undgå, eller??

Nej absolut ikke....de var så fantastiske til at hjælpe og de vidste allerede inden jeg var i en kjole, hvilken en af dem jeg ville vælge.

De er så professionelle, og synes de du ser grim ud i en kjole, så fortæller de dig det også. De vil hellere være ærlige end at man senere giver dem skylden for at kjolen ikke var helt rigtig....

Jeg er super meget tilfreds med den service jeg fik.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer