Zinfull

At vise strømpebånd..

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Strømpebånd

Boxershorts

Kysserunder

Alverdens traditionssange

De gør, at festmiddagen garanteres grineflip, smil, og sammenhold.

Jeg ville aldrig være foruden.

Det er en del af alle de bryllupper, jeg har deltaget i og synes personligt, det ville være ret så trist, hvis man som gæst blev frabedt at drille..

men jeg ville selvfølgelig respektere det.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg havde købt et strømpebånd med BIF-logo og i BIF-farver - fordi min mand er Brøndby-fan. Det var ikke kønt, men sjovt :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev dog ikke bedt om at vise det, og det er jeg da en anelse skuffet over, for jeg er sikker på, at det havde været anledning til et godt grin blandt gæsterne. Men et par af veninderne kom først i tanke om det efter middagen... Jeg er sikker på, at det kunne være blevet vist på en sober måde som fx Sarah77 har vist på sine billeder. Så jeg måtte nøjes med at vise det til manden på værelset og han syntes heldigvis, at det var sjovt.

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Jeg havde købt et strømpebånd med BIF-logo og i BIF-farver - fordi min mand er Brøndby-fan. Det var ikke kønt, men sjovt :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev dog ikke bedt om at vise det, og det er jeg da en anelse skuffet over, for jeg er sikker på, at det havde været anledning til et godt grin blandt gæsterne. Men et par af veninderne kom først i tanke om det efter middagen... Jeg er sikker på, at det kunne være blevet vist på en sober måde som fx Sarah77 har vist på sine billeder. Så jeg måtte nøjes med at vise det til manden på værelset og han syntes heldigvis, at det var sjovt.

Ja sørme så om det skal vises!!! nu er det købt og skal da ikke gå til spilde.. faktisk har jeg købt to.. kan man tage et på hvert lår og lave lidt sjov med gæsterne??

må hellere alliere mig med en veninde og sørge for at der bliver bedt om at få det vist!!

liget et billede af hvert..

post-40888-1275131674.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit er bestemt også købt for at blive vist frem .. det er så lækkert :) Men jeg er også meget glad for mine ben, og meget lidt genert... har læst at man helt selv bestemmer hvor højt det skal sidde, her tænker jeg på knæ eller lår, men ankel må man vel selv bestemme :) Synes bare I skal frabede jer de ting i ikke bryder jer om.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer