Nihina

Bordopstilling

8 indlæg i dette emne

Efter at have været ude og se vores feststed igen her i weekenden, har vi snakket en del om hvordan bordene skal stå, fordi vores oprindelige ide ikke helt kan lade sig gøre i det der så ikke vil være plads til at serveringspersonalet kan komme rundt.

Den oprindelige plan var firkantede 8 mandsborde, der stod hver for sig, men det er nu helt droppet.

Vi blev så foreslået en bordplan som den i bunden af indlægget, da de har haft succes med den tidligere på stedet

Synes bare at det er lidt træls ved denne at alle på en eller anden måde kun kommer til at se dem overfor og så en væg bagved. Derfor snakkede vi så om at vende bordenes vinkel, så de kom til at danne en firkant i stedet for en stjerne som på billedet. Men så er der jo nogen der kommer til at sidde helt med ryggen til os og det bør man jo ikke. Men kan man tillade sig at være ligeglad med det eller hvad?

Vi er også modtagelig overfor andre opstillingsforslag, men vi vil altså helst undgå den helt traditionelle hestesko og stedet har kun firkantede borde til rådighed

post-38790-1273568367.jpg

Redigeret af Nihina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også stjernen ser super ud. Tror ikke man vil opleve at kigge ind i væggen, men derimod at alle kan overskue rummet ved lige at dreje ansigtet. Ingen vil jo direkte sidde med ryggen til jer/centrum af lokalet.

0

Del dette indlæg

Jeg synes også stjernen ser super ud. Tror ikke man vil opleve at kigge ind i væggen, men derimod at alle kan overskue rummet ved lige at dreje ansigtet. Ingen vil jo direkte sidde med ryggen til jer/centrum af lokalet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det ser rigtig fint ud, men hvis du gerne vil have andre forslag så måske to langborde... Det skal vi have. Jeg kan også rigtig godt lide din opstilling, men så ville vi ende ved et "forældre" bord - jeg vil gerne have vores venner tæt på også, uden at vi skal skubbe forældrene væk fra "hovedbordet"... Det ved jeg de ville blive kede af. Så vores løsning blev to langborde - så kan vi nå vidt omkring med snakken fra vores pladser.

0

Del dette indlæg

Tak for alle kommentarerne, det er sgu svært at blive helt klog på. Problemet er lidt at jeg forestrækker stjernen og Niels foretrækker firkanten, så derfor havde jeg lige brug for nogle andre øjne på det.

To langborde kunne faktisk også være en rigtig god mulighed, det burde der jo nemt kunne være plads til

Hmm, vi bliver vist bare nødt til at gå i tænkeboks...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer