mille1981

Tubetoppe

12 indlæg i dette emne

Jeg har lige købt en tubetop i H&M onlineshoppen til den nette sum af 40 kr... Så slipper jeg for stribede skudrer til sommer :)

post-39816-1273599345.jpg

De har den i 5 forskellige farver, så der er noget for enhver smag... Kvaliteten virker fin til prisen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt en tubetop i H&M onlineshoppen til den nette sum af 40 kr... Så slipper jeg for stribede skudrer til sommer :)

post-39816-1273599345.jpg

De har den i 5 forskellige farver, så der er noget for enhver smag... Kvaliteten virker fin til prisen!

Hi hi jeg har også to forskellige farver!

0

Del dette indlæg

Jeg købte en sort og turkis - så er der lidt at rende rundt i i haven til sommer... Købte også 2 hos Ellos til 80 kr stykket, men de virker altså lidt mere "slatne" i det.

Men nu mangler vi jo bare solen!!! Hvis ikke den komemr, så er der jo ingen grundt til tubetoppe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg da lige tage et kig på :) Hvilken str svarer Large til? 40/42 42/44 eller???

Alt det andet tøj jeg købte var XL og det passer fint. Normalt bruger jeg 48. Tubetoppen går kun til L og den kan jeg også passe - den sidder dog til, men det skal sådan en også gøre. Så jeg vil nok skyde den til at være en 44/46, men mulighed for 48, da der jo er stræk i.

0

Del dette indlæg

Jeg har lige købt to mønstrede tube-toppe i H&M's fysiske butik til 39,95 kr/stk de havde også de ensfarvede de var bare 10 kr dyrere :thumbsupsmileyanim: Men heldigt for mig, så elsker jeg tøj med mønster og farver på... Og så sparede jeg portoen :biggrin:

Her er et billede af de toppe som jeg købte :rolleyes:

Billede000-1.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gik lige forbi H&M i Randers midtby i dag og de havde ensfarvede tubetoppene + almindelige strop toppe til -50% = 25 kr... Måske andre H&M butikker også har sat dem ned, jeg købte mine i Randers storcenter i går og der var de ikke på tilbud....

0

Del dette indlæg

hej jeg købte også 2 topper. Men hvor F..... bliver det gode vejr af her i det mørke vestjylland er det kun overskyet, her hvor der bliver snakket så meget om sol og sommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer