Lenebj

jeg er bare dybt ulykkelig

29 indlæg i dette emne

Jeg kunne næsten ikke læse dit indlæg til ende; hvor er det dog frygtelig for jer alle at skulle igennem et sådan forløb! Vores børn er vores ømmeste punkt, og jeg forstår så udmærket det vakuum, du beskriver at være i. Godt I er begyndt at fortælle det til jeres nære venner og familie; det tror jeg hjælper og så kan I hente støtte...

De varmeste tanker herfra!

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen efter et rigtig godt forløb på Sygehuset.

Der var ikke noget at se på scanningen i går og operationen gik rigtig godt i dag :thumbsupsmileyanim: Emil har været så tapper og stort set ikke fældet en tårer..dem der var, var rettet imod mig (fx. måtte han jo ikke drikke og spise=dumme mor). Han er blevet noget så forkælet af personalet rundt omkring.

Nu skal vi bare vente 12 dages tid på svar om der er noget i lymfekirtlerne, de har fjernet.

Jeg takker jer alle for alle jeres søde tanker og ord til min familie og mig..

knus fra en meget træt og glad Lene + kæreste

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh hvor er jeg glad for at høre, at han tager det med oprejst pande... Børn er sku seje! Jeg har tænkt meget over hvad jeg skulle skrive til dig, men kan ikke rigtig udtrykke på skrift, hvor ked af det jeg er over, at det skal overgå jeres lille dreng og selvfølgelig jer som familie :balloons: Det er skide uretfærdigt!!!

Alt godt til jer og en masse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer