Fru. K

BM, Planlægning

81 indlæg i dette emne

Tråd

Så prøver vi forfra...

Nu har jeg smug kigget div. tråde så nu vil jeg også prøve at oprette min egen planlægningstråd, så jeg kan få lidt ideer til forskellige ting som jeg mangler at få styr på og måske også give lidt inspiration til andre

;)

Håber at i tager vel imod mig som i har gjort ved mange at de nuværende zillaer der er herinde!

B & jeg blev allerede gift i 2008, og i sin tid aftalte vi at vi senere skulle holde en STOR fest. Og det gør vi så nu

:balloons: Vi føler det er det rette tidspunkt, også eftersom vi fik en lille søn sidste år, så han er ved at være den alder at han godt kan blive passet af en "fremmed" babysitter. Selvfølgelig en vi kender men som vi ikke ser så ofte!

-Dato og tidspunkt for kirkelig velsignelse:

11. September 2010 kl. 14.00

-Reservere kirke:

Brabrand Kirke, Brabrand Kirken

-Feststed:

Varna Palæet, Århus

-Gæstliste:

Er lavet!

-Farve tema:

Hvid, sort, grøn

-Transport til og fra kirke:

Hummer H2 limousine Transport

-Bestille frisør:

Farvning; Cha cha cha (Bruuns Galleri).

Opsætning; Min venindes søster

-Bistille Make up:

Esthetique (CityVest), kommer også ud privat.

-Brudekjole:

En La Sposa, købt hos Kennedys i Sabro lidt uden for Århus Kjolen

-Sko:

Salvatore Farragamo Sko

-Musik til festen:

Fenders

-Monogram:

Er lavet!

-Invitationer:

Er lavet! Invitationen

-Vielsesringe:

Jeg har en eftersom vi blev gift i 2008, men overvejer dog at få en ny eller bruge en ring jeg selv har desgnet for et år siden. Han vil ikke gå med ring, så han fik et ur istedet for:) Men det får han altså ikke igen skal det lige siges!! :thumbsupsmileyanim:

-Gavekoodinator:

Min mutti er så sød at tage over på denne!

-Toastmaster:

Min ualmindelige sjove onkel... Og måske en lille præsentation af Jakob Haugaard som min fatter kender:) Det kunne altså være skægt!

-Forlover:

Min mands beste kammerat selvfølgelig ;)

-Overnatning:

-Hotel Royal

-Favour box:

Bryllupslys

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak, skal du have!

Kirken:

Jeg har et billeder af kirken i første omgang...

Det var meningen at vi skulle giftes i Årslev kirke ved Brabrand Århus (meget lille kirke), men men... Det er (heldigvis) lavet om til Brabrand Kirke ved Århus! Det var meningen at kirken skulle renoveres og det skulle den så ikke alligevel, så der var plads samme tidspunkt og plads til flere mennesker. :thumbsupsmileyanim: Vi har inviteret forholdsvis mange, og det er en større kirke. Uhh, hvor jeg glæder mig nu! :balloons:

post-43022-1275297482.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Hey Piger!

Jeg har valgt at have kun en brudepige, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal give hende i gave? Hvad giver i?

Jeg havde tænkt mig om man skulle betale hendes tøj som hun skal have på, men det synes jeg heller ikke er så sjovt når hun sikkert aldrig får det på igen...

Kom med nogle ideer så jeg kan suge til mig :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Taaak, skal du have!

Jeg har et billeder af kirken i første omgang...

Det var meningen at vi skulle giftes i Årslev kirke ved Brabrand Århus (meget lille kirke), men men... Det er (heldigvis) lavet om til Brabrand Kirke ved Århus! Det var meningen at kirken skulle renoveres og det skulle den så ikke alligevel, så der var plads samme tidspunkt og plads til flere mennesker. :thumbsupsmileyanim: Vi har inviteret forholdsvis mange, og det er en større kirke. Uhh, hvor jeg glæder mig nu!

:o

Det kan jeg godt forstå. Flot er den også :cheerleader3: Og det var da også helt perfekt med den renovering, eller mangel på samme hi hi

Vi bliver kun 14, så det bliver en lille og intim bryllups-ceremoni i kirken, som rummer over 100 tror jeg, og så en skøn frokost efterfølgende, rigtig hyggeligt..

Lone

Ja, er også rigtig glad for det! :cheerleader3:

Vi blev allerede gift på rådhuset i 2008, og der var vi heller ikke mere end 15. Rigtig hyggeligt og intimt. Men vi aftalte så at begyndte og spare op så vi kunne holde det helt store! Så hvis alle siger ja bliver vi 103... En stor mundfuld. (Og tænk sig dette er uden børn + dem vi ikke ser og arbejdet, så jeg fik da selv et helt chok!!!)Det var derfor at kirken ville være for lille, der var kun plads til 80-90. Så heldige var vi... Tænk hvis der også kommer glo gæster, jamen så skulle de jo hænge sig i loftet, eller stå ude når jeg kommer. Det var ikke lige helt min favorit, så det er bare super duper!

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Piger!

Jeg har valgt at have kun en brudepige, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal give hende i gave? Hvad giver i?

Jeg havde tænkt mig om man skulle betale hendes tøj som hun skal have på, men det synes jeg heller ikke er så sjovt når hun sikkert aldrig får det på igen...

Kom med nogle ideer så jeg kan suge til mig :thumbsupsmileyanim:

Hej og velkommen til :o Håber du får masser af inspiration af at være herinde og det er jo altid spændende at se, hvad de forskellige brude finder på af løsninger :cheerleader3:

Nå men jeg tænkte på følgende gaver til brudepigen:

- Flot lille taskespejl med evt. gravering

- Smykke

- Taske

- Billetter til en eller anden oplevelse... evt sammen,

- Toilettaske med lækre produkter

Bridesmaid%20Gift%20Ideas.jpg

- Smykkeskrin evt. med gravering

weddingfavors_tkb2939.jpg

- Hyggekurv med hendes yndlingsting

3255316_org.jpg

det var lidt herfra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey Piger!

Kom med nogle ideer så jeg kan suge til mig :denmarkflag:

Hej og velkommen til :denmarkflag: Håber du får masser af inspiration af at være herinde og det er jo altid spændende at se, hvad de forskellige brude finder på af løsninger :heart:

Nå men jeg tænkte på følgende gaver til brudepigen:

- Flot lille taskespejl med evt. gravering

- Smykke

- Taske

- Billetter til en eller anden oplevelse... evt sammen,

- Toilettaske med lækre produkter

Bridesmaid%20Gift%20Ideas.jpg

- Smykkeskrin evt. med gravering

weddingfavors_tkb2939.jpg

- Hyggekurv med hendes yndlingsting

3255316_org.jpg

det var lidt herfra :)

Hmm... Det er da en overvejelse :)

Jeg havde dog tænkt lidt mere over i det personlige... Jeg er lost for ideer. MEN kom så alligevel i tanke om at hendes mand er også bestman så man kunne jo evt. give dem en gave sammen! Eller hvad?? Og hvad skulle det så være. Vi har altid haft en aftale om at vi ikke giver hinanden hverken fødselsdagsgaver eller julegaver, udover en lille blomst i ny og næ... Og da vi i sin tid blev gift på rådhuset havde vi også sagt (MEGET bestemt) at vi ikke ville have noget. Så det er første gang vi egentlig skal give hinanden gaver. Jamen hvor et postyr altså! Både til at grine :cheerleader3: og græde :) over.

Nu tror jeg så at jeg vil sætte mig ud i haven og nyde den dejlige sol, så man måske kan nå at få lidt naturlig lækker brun farve inden bryllupet. :) Der er rigeligt med tid hvis vejret bliver ved som det gør!!! Synes nu at de havde lovet lidt bedre vejr end der nu er! Men vi skal jo heller ikke klage

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Kjolen:

Uhhh... Så var det igår jeg var inde og prøve KJOLEN! Jeg er bare så glad og glæder mig SÅ MEGET til at komme i den :cheerleader3:

Zilla'er i ved hvordan det er!!! Ha ha...

Nå men i kan da få lidt billeder, dog er kjolen blevet gjort klar til lidt oplægning derfor at den er så stor ved fusserne!

Dette er så min første prøvning...

post-43022-1276192309.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Og så lige et af slæbet, jeg kan simpelthen ikke nænne at få det mindre, så jeg gør det ikke! Det eneste problem, hvordan filan sidder man ned? ha ha... Vi fik det så lavet sådan at den selvfølgelig skal hæftes til bagpå senere på programet, men der skulleialt 7 knapper til at den kan sidde... Nej hvor er det, jeg ved ikke... Vildt! :cheerleader3:

post-43022-1276193265.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå og så lige til et billede fra igår med det slør jeg har købt på! Det er med blondekant og rigtig fint! Det satte lige (synes jeg) prikken over i'et, også selvom jeg egentlig ikke ville have slør på gjorde det bare SÅ meget :cheerleader3:

post-43022-1276193574.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Velkommen til dette fantastiske omend tidsslugende forum. :cheerleader3:

Det er spændende at følge endnu en østjyde...

- Og sikke en kjole, den er smuk til dig og du stråler virkelig i den! (og så må I jo bare holde en stående buffet, når det nu ikke er en "sidde-kjole" :cheerleader3: )

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EJ, hvor er i bare dejlige piger!! Mit smil sidder helt oppe ved loftet :cheerleader3: Jamen altså, bliver helt varm i kinderne!

Pilgrim:Og ja en stående buffet ville da nok være det letteste, det er kun receptionen jeg rigtig kan stå op... he he. Hvor er du så fra i østjylland?

Frk & laerke-felix: Det er nemlig prinsesse drømmen jeg altid har drømt om, så det bliver bare så lækkert! Ja det er rigtig Mary, har faktisk tænkt på den frisure hun havde også :rolleyes: ...

Eller noget lignende prinsesse Marie... Lidt kongelig må man da have lov til at være!! :cheerleader3:

Bare ærgeligt at man ikke har sådan et ægte diadem :rolleyes: Øvøv... :cheerleader3:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Velkommen til Fru K :cheerleader3: Sikken en drøm af en kjole :cheerleader3:

Taaak skal du have :rolleyes:

Der er da ikke lang tid til du skal op af gulvet... Uhh, spændene bliver det!! :cheerleader3:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationer:

Nå, nu nok om kjolen!

Her er vores indbydelser vi har sendt ud... Det gjorde vi for ca en mdr. tid siden.

Lidt fortælling om den; Først havde jeg virkelig INGEN ide om hvad jeg overhovedet skulle finde på at lave, og præcis hvilke tanker jeg havde var = 0!!

MEN, jeg arbejder på et trykkeri, og bogbinderen der er dernede spurgte jeg så, klart var det mine kollegaer der vidste det først fordi at jeg havde fået lov til at sidde og trunte lidt med det dernede. Så fandt vi på iden at det skulle være en 5 sidet, der kunne drejes for at læses. Nå så igang med at finde papir! Jeg fandt så noget specielt papir som var lavet sådan at der var årer i papiret så det ser ud ligesom årene på et træ... Det kunne ikke gå igennem trykmaskinen så blev det hele simpelthen tværet ud, og det ville det gøre under alle omstændigheder. Så heldigvis fik vi ugenefter en ny printersom endelig kunne gøre det. Farven følger årene og (synes jeg selv) er blevet så fint. Så var der farven. Den skulle jo selvfølgelig også tænkes igennem for sort på hvidt ville også være lidt kedeligt. Og grøn synes jeg heller ikke (eftersom den farve er med i vores tema) og vi holder det i Marselis skov ved århus, og så ligger det helt ned til vandet. Så det blev altså blåt ligesom vandet:)

Jeg har så brugt nitter til at hæfte dem sammen med. :cheerleader3:

post-43022-1276201858.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, har hverken tænkt eller set at jeg er over 2 af de milepæle jeg havde tænk så meget på!!

UNDER 3 mdr, og UNDER 100 dage!!! :cheerleader3:

Hold da (pænt sagt) kæft tiden flyver afsted

MEN idag er der alligevel kun 90 dage!!! Så idag er der også en MILEPÆL :cheerleader3:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Sko:

SÅ nu kan jeg sætte dilleder ind igen, var da også lige ved at blive godt irriteret igår over det :cheerleader3:

Her er min sko så :cheerleader3: Jeg har købt dem i Hamborg og de er fra Salvatore Ferragamo... Eeeelsker dem. Hanve dog tænkt at jeg skulle have nogen helt vilde pumps med vældige farver osv. men da jeg så disse var jeg solgt! Så lidttrditionelt bliver det :cheerleader3: Jeg kan dog stadig bruge dem efter bryllupet eftersom det er læder og de er så fine til et par denim bukser!! Har flere gange været ved at tage dem på ud!! FY FY

post-43022-1276413855.jpg

post-43022-1276413868.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Favour Box:

Har nu skrevet en mail til noget der hedder Bryllupslys.dk og bestilt 105 lys! De skal bruges som favor til gæsterne...

Der kan jeg også bruge æskerne som de kommer i til bordkort! Det er lysebrune æsker (tror jeg da nok. Det var det jeg fik at vide sidst. :rolleyes: ) De er runde og lange. Der har jeg så tænkt mig at sætte et grønt bånd om og "hæfte" bordkortne på!

Her er lysene:

post-43022-1276488958.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Inspiration til bordkort:

Bordkortene skal være i samme papir som Invitationerne! (Med årene fra træet)

Tror det skal være med grønne snore istedet for rød, så det passer ind i vores farvetema :rolleyes:

Ideen til bordkortene:

post-43022-1276489167.jpg

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer