Guest nonbo

Så kom der endelig billeder

49 indlæg i dette emne

SÅ blev det endelig vores tur til at blive gift. Vi blev viet i Hammer Kirke i lørdag kl.15.00

Efterfølgende holdte vi fest for familie og venner.

Vi havde en skøn dag og aften.

Men her kan I se lidt af vores billeder, som vi har fået i dag. Der er også lidt på vores hjemmeside - www.nonbos.dk

Go fornøjelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Tillykke med dagen.

Hvor ser I skønne ud!!!! :mellow: :mellow:

Jeg er også vild med din buket, sådan noget jeg ønsker mig. Det ser rigtig godt ud med de lys, men hvad gjorde I da folk kom tættere på???

Her er lige et billed af vores bryllupskage - umh den smagte dejligt!

Maria

Hej Maria

Ja det var bare en dejlig buket syntes jeg. Den kostede 750 kr så det var ikke så vildt igen syntes vi.

Vi dansede ikke brudevalsen i hjertet med fyrfadslysene, det var senere vi dansede i hjertet af lys. Det er en tradition fra min mands (lyder sjovt, min mand...) men de bruger det med at danse i et hjerte til sin egen melodi. Men de vidste ikke hvilken melodi vi havde, så vi dansede til "I just called" Det var vildt romantisk..

:hjerte:

post-23-1086810697.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh nogle gode billeder. :heppe: Og hvor ser i utrolig meget forelsket ud. Din brude kjole er bare SÅ flot til dig (du liger en lille feprinsesse).

Er også helt skudt i din brudebuket, den ligner meget den som jeg gerne vil have, fandt jo et billed på nettet ag en buket som jeg bare forelskede mig i.

TILLYKKE til jer begge med brylluppet....

Laila

post-23-1086810934.jpg

0

Del dette indlæg

Sikke nogle skønne billeder! I ser bare så lykkelige ud... TILLYKKE med det og held og lykke fremover...

Jeg har tilladt mig at stjæle billedet af kagen - det er nemlig lige sådan en, jeg godt kunne tænke mig! Hvor mange personer er den lavet til?

Knus og endnu engang tillykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg spørge om hvem er fotografen og hvor har i købt brudebruketten....Billederne er bare så gode og buketten så flot......

kanon :) jeg bor ikke så langt fra Hammer, så det med blomsterne....det kunne jo være at de var fra sydsjælland af.........

Hejsa

Fotogrfaen er fra Stege af - vil du have et nummer, så kan du jo lige smide en mail afsted, så sender jeg det til dig.

Alle blomsterne er fra Fårup Gartneren - hvis du kender den ?

Mvh

Helle

0

Del dette indlæg

Sikke nogle skønne billeder! I ser bare så lykkelige ud... TILLYKKE med det og held og lykke fremover...

Jeg har tilladt mig at stjæle billedet af kagen - det er nemlig lige sådan en, jeg godt kunne tænke mig! Hvor mange personer er den lavet til?

Knus og endnu engang tillykke

Jamen kagen er lavet til 60 personer og hold op vi havde kagen tilovers. Vi havde ca halvdelen.

Fyldet var chokoladecreme, vaniliecreme og friske jordbær i skiver indeni. Der var som bund og top alm lagkagebundsdej. Det var marcipan som var over hele kagen til pynten.

Her kan du se det billed vi gik efter, så det ligner meget godt syntes vi.

post-23-1086849724.jpg

0

Del dette indlæg

Det lyder bare for lækkert! Mums mums... Så har I vel frosset et stykke ned til Jeres 1. bryllups dag? :)

Ja kagen ligner rigtig meget den på billedet - jeg kan godt lide, at den ikke er i flere lag! Men det er jo smag og behag! Vi regner med, at der kommer ca. 100 til receptionen, så størrelsen passer nok meget godt! Uhhh glæder mig allerede til at prøvesmage...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare for lækkert! Mums mums... Så har I vel frosset et stykke ned til Jeres 1. bryllups dag? :)

Ja kagen ligner rigtig meget den på billedet - jeg kan godt lide, at den ikke er i flere lag! Men det er jo smag og behag! Vi regner med, at der kommer ca. 100 til receptionen, så størrelsen passer nok meget godt! Uhhh glæder mig allerede til at prøvesmage...

Knus

Jepsen vi har gemt et stykke kage til vores bryllupsdag.

Ja jeg ville tro der ville være rigeligt til jeres 100 gæster, for vi havde ca halvdelen tilbage. Man spiser jo ikke så meget kage på det tidspunkt. Og de stykker vi havde skåret for, delte mange fordi det er for stort jo.

Kh

Helle

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Helle.

Tillykke med jeres store dag - I ser helt fantastiske ud! :)

Jeg har lige taget en kopi af din brudebuket - som mange andre synes jeg at den superflot, både i formen og de hvide/grønne farver :yeah:

Knus fra Chinilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer