Beate007

mini skumfiduser!!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja jeg har set alle dem på ebay, og det er ikke særlig billigt, det er nogen lunde samme pris for skummet som i butikkerne i dk og så kommer fragten bare oven i, i føtex/netto giver du 17-20kr for 300g skumfiduser men de har kun de store..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg må nok bare ty til de store almindelige.. med mindre der lige kommer et lille mirakkel

var lige på de der stone cold hjemmeside, de ligger endnu kun i tivoli øst for storebælt! men dahm, det ser godt ud og jeg er ikke så meget til is!!

og nej jeg vil ikke klippe dem over..

og jeg så ikke nogen i den calle vi var i ved grænsen- og skal desværre ikke derned igen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er måske liiidt dyrt (aner ikke hvad porto er), men lidt afhængig af hvor mange I er, selvfølgelig, så er en eller to poser vel nok..? Det er jo ikke noget folk går amok i! :-)

porto var 55,-

det var også bare hvis nogen lige havde set dem i lidl, aldi, eller noget!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, ja så bliver det selvfølgelig lidt meget for fiduser, men hvis man virkelig insisterer, så er 150-200 kr ikke så stort et beløb når vi snakker bryllupsbudget:-) Hvis man VIRKELIG insisterer :-)

Hm... Synes kun jeg så de store fiduser i vores Rema i dag, men kigger lige ordentligt efter i morgen :-) Hvis du vil have jeg skal købe og sende, så kan det sagtens arrangeres :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg må nok bare ty til de store almindelige.. med mindre der lige kommer et lille mirakkel

var lige på de der stone cold hjemmeside, de ligger endnu kun i tivoli øst for storebælt! men dahm, det ser godt ud og jeg er ikke så meget til is!!

og nej jeg vil ikke klippe dem over..

og jeg så ikke nogen i den calle vi var i ved grænsen- og skal desværre ikke derned igen!!

Coldstone har lige åbnet en butik i Århus, men nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor ift.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må nok bare ty til de store almindelige.. med mindre der lige kommer et lille mirakkel

var lige på de der stone cold hjemmeside, de ligger endnu kun i tivoli øst for storebælt! men dahm, det ser godt ud og jeg er ikke så meget til is!!

og nej jeg vil ikke klippe dem over..

og jeg så ikke nogen i den calle vi var i ved grænsen- og skal desværre ikke derned igen!!

Coldstone har lige åbnet en butik i Århus, men nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor ift.

som der står Ølstykke, en lille flække nord for hovedstaden..

der var ingen mini i rema1000, men superbest har 3 poser almindelige 300g for 45,- det må blive dem!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer