Guest Rebeccakbf

2nd-hand kjoler?

13 indlæg i dette emne

Hey!

Jeg oprettede en profil i dag, ikke fordi han officielt har været på knæ, MEN fordi vi næsten har datoen på plads og det er lige om lidt :-) (November, hvis alt går som planlagt)

Vi har et budget der hedder 60-70.000 og kommer det til at koste 80.000, så finder vi ud af det, men jeg er også bare typen, som ikke behøver købe det dyreste eller det nyeste... Ikke fordi jeg ikke vil, jeg vil bare hellere bruge pengene på noget andet og jeg oplever altid, at jeg bliver lige så glad for brugt tøj... Og at købe en brugt brudekjole er (i min bog) som at købe en der NÆSTEN er ny...

Men er der nogen fysiske butikker, som udelukkende sælger brugte brudekjoler? (Sjælland)

Jeg har boet på trendsales de sidste par dage og er ved at udvikle gigt i mine hænder af at scrolle scrolle scrolle, men alle kjoler er jo flotte!!!

Nogen der ved noget om et sommerudsalg i nogle af de famøse bikse på Sjælland? Det er egentlig ligemeget hvor butikken ligger... Næstved er lige så godt som Kbh :-)

På forhånd tak :-)

Mvh

Rebecca

Redigeret af Rebeccakbf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en kjole til salg, som er ubrugt her i forumet. Jeg sælger den, da jeg har bestemt mig for en anden. Ellers er der vist en hjemmeside der faktisk sælger brugte brudekjoler, men de ligger vist i sønderjylland. se her

0

Del dette indlæg

Ja, der er mange skønne kjoler herinde.... Jeg vil altså også lige slå et slag for min tylkjole, der er ny og meget tyllet ;) gul og gratis er også et godt bud - og man kan jo sagtens prøve ved en privat og brslutte senere.

0

Del dette indlæg

Askepot kjoler sælger 2nd hand. Jeg har aldrig været der, men har haft kig på en af deres kjoler.

Derudover er der mange herinde i salgsforummet, DBA, gul og gratis mm. Men det tager jo lidt længere tid... Alternativt kan du tage ud i en butik og se hvilket snit der klæder dig. Så ved du hvad du skal gå efter hos private...

God jagt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en butik i kbh som kun sælger brugte designer brudekjoler til billige penge kan sku bare ikke lige huske hvor det er den ligger. men det skal jeg nok lige undersøge...

Når du siger designer, hvad indebefatter det?? alm brudekjoler eller er det højmark osv?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg også overvejet... Har set et par annoncer på ts, men ved ikke helt om jeg tør :-) Har du gjort det? Eller...FÅET det gjort?

Ja jeg har fået lavet en meget flot kjole - du kan se den i min tråd. Jeg var lidt uheldig med bolerojakken, men det var min egen skyld for jeg læste ikke instruktionerne ordentligt i forhold til ærmegabene.

Jeg bestilte i god tid så jeg ikke risikerede noget, fik syet efter egne mål og oprindeligt mente de det ville tage omk. 40 dagen men det endte med 55 dage. Synes jeg havde ok kontakt med dem undervejs og blev forstået godt. Jeg havde sendt billeder af to forskellige kjoler og fik lidt mere slæb på min kjole end jeg havde tænkt, men det er faktisk bedre end det jeg selv ville have haft, så jeg har beholdt det i stedet for at korte det af. Jeg ved ikke om jeg har været nem at stille tilfreds, men jeg havde ikke nogen idé om den skulle ligne en anden kjole 100% og jeg er mere tilfreds med min kina kjole end noget jeg har set i butikkerne.

Jeg har et farvekort du kan låne hvis du er interesseret og send mig en PM så får du at vide hvilket firma jeg har brugt...vi må ikke skrive navnet på siden.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Hey!

Jeg oprettede en profil i dag, ikke fordi han officielt har været på knæ, MEN fordi vi næsten har datoen på plads og det er lige om lidt :-) (November, hvis alt går som planlagt)

Vi har et budget der hedder 60-70.000 og kommer det til at koste 80.000, så finder vi ud af det, men jeg er også bare typen, som ikke behøver købe det dyreste eller det nyeste... Ikke fordi jeg ikke vil, jeg vil bare hellere bruge pengene på noget andet og jeg oplever altid, at jeg bliver lige så glad for brugt tøj... Og at købe en brugt brudekjole er (i min bog) som at købe en der NÆSTEN er ny...

Men er der nogen fysiske butikker, som udelukkende sælger brugte brudekjoler? (Sjælland)

Jeg har boet på trendsales de sidste par dage og er ved at udvikle gigt i mine hænder af at scrolle scrolle scrolle, men alle kjoler er jo flotte!!!

Nogen der ved noget om et sommerudsalg i nogle af de famøse bikse på Sjælland? Det er egentlig ligemeget hvor butikken ligger... Næstved er lige så godt som Kbh :-)

Mvh

Rebecca

Hej Rebecca

Jeg kender ikke nogle steder, men jeg købte 2 kjoler og vil sælge den ene. Du er velkommen til at komme og se den. Jeg bor i Jyllinge nord for Roskilde, hvis du er interesseret. Bor du i København er jeg der ind i mellem og kan tage den med. Pris 2500 - jeg skal først giftes til aug og kan ikke passe den. Garanti for, at den ikke er brugt.

Hygge ellers

Jane

0

Del dette indlæg

Hey!

Mvh

Rebecca

Hej Rebecca

Jeg kender ikke nogle steder, men jeg købte 2 kjoler og vil sælge den ene. Du er velkommen til at komme og se den. Jeg bor i Jyllinge nord for Roskilde, hvis du er interesseret. Bor du i København er jeg der ind i mellem og kan tage den med. Pris 2500 - jeg skal først giftes til aug og kan ikke passe den. Garanti for, at den ikke er brugt.

Hygge ellers

Jane

Jeg bor i Haslev, men kommer forholdsvist ofte til Kbh... Gider du ikke sende mig billeder af den på mail? Min mail er rebecca.frederiksen@gmail.com ... Og hvad str er det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer