skarbaliuskat

havebryllup

11 indlæg i dette emne

uhhhh, så er det ved at være vores tur, til at holde et helt fantastisk bryllup.

lørdag d. 10/7-2010

vi har lejet en stor multipavilion (kuppeltelt) med gulv, som kommer torsdag i næste uge sammen med alle borde, stole, service mm.

fredag står på borddækning og oppyntning af det fantastisk smukke telt. veninder kommer fredag og hjælper med at pynte op, dække borde osv.

farve temaet er hvid, sort og sølv.

jeg har lavet små sorte organza poser med hvide mentos, sølv chokolade hjerter, og sorte jellybeans, derpå har jeg sat et hjerte i hvid med navn som bordkort.

jeg er ved at sætte organzabånd om bloklys og har fået sorte stofservietter hjem der skal have samme organzabånd og sølvhjerte på.

fredag kommer DJén osse og stiller anlæg op. min "blomsterdekoratør kommer osse og gør borddekorationer helt færdige - de kommer i store sølvskåle, med grønne æbler, calaer, troldegrene og andet fint :-)

vi har været så heldige at få en præst ud i haven, så skal have lavet en stor blomsterbue osse med calaer og lidt grønt. under vielsen kommer der to og spiller på guitar og synger.

min brudebuket skal osse være med kraftige calaer.

vi har inviteret børn med da vi gerne vil have vores egen med. hele dagen er der to barnepiger til at hygge og lege med alle ti børn. vi har desuden bestilt hoppeborg, popcorn og slush ice maskine så tror ikke børnene kommer til at kede sig. vi bestiller pizza til børnene til aftensmad.....

vi andre skal have en total lækker tre retters menu der kommer en kok og anretter og to serveringspiger og servere.

åhhhh. tror jeg glemmer at skrive halvdelen fordi der bare er så mange dejlige ting der skal ordnes de her dage :-)

fredag aten sover jeg hos en veninde sammen med to andre veninder og lørdag formiddag kommer frisøren og en make up pige og shiner mig op :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ikke, at forglemme min smukke kjole :-) :-)

jeg har købt en brugt panayotis der bare er helt vidunderlig...... glæder mig SÅ meget til, at få den på - kommer virkelig til at føle mig som en prinsesse og tror aldrig mere jeg tager den af :-)

manden fandt vi det fedeste jakkesæt til på ARMANI`s italienske hjemmeside på tilbud i januar.

vi har to skønne tøser på to og fem år, som begge har fået prinsesse kjoler i samme farve som min kjole og de for osse begge en lille cala buket.

vores vielses ringe har vi købt i tyrkiet hvor guld er MEGET billigere. det er georg jensens fusionsringe, som osse bare er en drøm.....

jeg har en smuk perle kæde som jeg fik af min afdøde farmor da jeg blev udlært.

min far skal følge mig op af "græsset" på en rød løber

JEG KAN SLET IKKE VENTE........

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå det lyder virkelig som det bliver meget smukt du har styr på det :heart::blush:

vi skal også ahve havebryllup bare først den 21 aug. :denmarkflag:

Jeg glæder mig også helt vilde det bliver så fantastisk i må ha en fantastisk dejlig dag og krydser finger for atr solen vil skinne på jer :)

sæt lige lidt billeder ind når dagen er over.

Knus Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tusind tak piger :-)

vi er så heldige, at min bonus farmor er baptist i byens baptist kirke.

vi er absolut ikke troende (men er som de fleste - vi kommer i folkekirken til barnedåb, konfirmation, bryllup osv.)

præsten har jeg lavet juledekorationer til de sidste fem år, så han skyldte en tjeneste ha ha

0

Del dette indlæg

Det lyder som et helt fantastisk bryllup! Jeg er også i fuld gang med forberedelserne til 'teltbryllup', og har egentlig en teltudlejer i kikkerten, men dit telt lyder helt skønt <3

Jeg drømmer om sådan et kuppeltelt, som du beskriver - hvor har du lejet det, og hvad koster det?

0

Del dette indlæg

prøver lige om jeg kan finde ud af at vedhæfte et billede af teltet :-)

vi har lejet den ved et teltudlejningsfirma i århus

. de kører den så til esbjerg hvor de har folk til, at rejse den og ligge gulv og kommer så og piller den ned igen to dage efter bryllupet.

vi skal gi lige omkring 15000,- for telt, med gulv, op og nedtagning samt transport

post-38758-1277920785.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer