Guest loppe

Blomster

26 indlæg i dette emne

Hejsa

Er der nogen som kan give mig en god ide. Vi (jeg) har besluttet at vi ikke vil have store blomsteropsatser på bordene, mest for at spare lidt penge. Istedet ville vi gerne have bloklys og flade fade med blomsterhoveder som flyder.MEN jeg kan ikke finde sådan nogle fade, HJÆLP.

Vil det se bart ud på bordene hvis der ikke er noget som fylder i højden, jeg er blevet lidt i tvivl, men håber at det kommer til at se sødt ud.

Kærlige hilsner

Loppe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Loppe

Vi har bestemt os for at få lavet nogle blomsterranker, som skal ligge ligesom i s'erog i snoningerne skal der stå små hurricane glasstager med små bloklys i. Rankerne skal blandt andet indeholde humle, brombær og roser - temaet er skoven.

Håber at du kan se det for dig og evt. fik lidt inspiration.

Mange hilsner

Rikke :knock:

0

Del dette indlæg

Det vil da blive supergodt. Jeg er heller ikke så meget for alt for store, høje blomsteropsatser, som Nett nævner kan det godt være træls en hen aften og prøve at kigge over/under/ved siden af en sådan opsats for at kunne føre en samtale med den på den anden side af bordet. Vi har i stedet valgt nogle slanke vaser (sådan nogle der lige passer til en blomst) de fylder lidt mindre (og det er billigere at købe en buket blomster og placeret rundt omkring, end at anskaffe flere store dekorationer).

Umiddelbart ved jeg ikke lige hvor du kan finde dine fade (det kommer også an på, hvad det skal være - tin, porcelæn, glas...), men jeg ville prøve at holde øje i Føtex, Bilka, Kvickly mv., de har tit sådanne ting på tilbud. Prøv også evt. Søstrene Grene eller Tiger-butikkerne, her tror jeg også du kan være heldig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Loppe

Hvor i landet er du fra??

I hillerød var jeg nede i en fed livsstilsforretning og købe nogle rigtig søde fade hvor der sidder en lille alf på kanten.

Der kan være tre flydelys i...

Ellers kunne du jo købe nogle gennemsigtige bowler og fylde dem med vand, sten og flydelys..

JJ

0

Del dette indlæg

hej loppe

jeg er heller ikke tilhænger for meget pynt på bordne , men så, så jeg en her på

bryllupsklar der havde fået lavet en blomsterkrans i rund oase og et bloklys i midten.

dttte ville jeg også prøve og bestilte så en oase hos blomsterhandleren, pris 70 kr

lidt dyrt men pyt. købte blomster i kvickly for ca 80 kr ..

gik hjem i min have for at finde dækblade til bunden ..

Resutatet blev utrolig flot .. var det evt noget for jer??

du kan sikkert finde billederne her på siden ...

for jeg kan ikke sætte billeder ind af min blomsterkrans..

skal giftes med kærsten den 24-7-2004

mange hilsner

simonia :)

0

Del dette indlæg

Okay søjde... nu ikke så fortvivlet...jeg har alletiders ide...

lav bakken med et stykke firkantet træ (ikke for tykt) og knald derefter nogle lister på og spraymal i den farve, som du ønsker. Pynt som på billedet...

Det fede er, at disse ikke er totalt dyre, og du kan jo lave dem som det passer jer.

Knus Jane :hjerte:

post-41-1086990921.jpg

Redigeret af jane-san
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Alle

Tusind tak for jeres gode ideer.

Jeg kommer fra Odense, så der er desværre lidt langt til Hillerød, men ellers lyder det rigtigt sødt.

Det er godt med nogle billeder af forskellige måder at dekorer på, nu er det bare

svært at vælge og jeg synes også at det med sandet ser rigtig godt ud, jeg kan bare ikke forestille mig, hvad min tilkommende vil sige til det.

Kærlige hilsner

Loppe :)

0

Del dette indlæg

Hej. Jeg kan forestille mig at IKEA måske har nogle fade/skåle du kan bruge - de har altid så meget...

Jeg har tænkt mig at lægge et rundt spejl 25-30 cm i diameter (på runde borde). Herpå sætte 3 bloklys/fyrfadslys og lægge enkelte rosenhoveder og så rosenblade på. Det bliver i farverne Rød, Pink og bordeaux. LL

0

Del dette indlæg

jeg er heller ikke tilhænger for meget pynt på bordne , men så, så jeg en her på

bryllupsklar der havde fået lavet en blomsterkrans i rund oase og et bloklys i midten.

du kan sikkert finde billederne her på siden ...

Hejsa.......

De omtalte blomsterkranse kan du finde på mflask profil. Jeg var selv med til hendes bryllup, og ved, at der ligger billeder af dem.

Knus Trisse

0

Del dette indlæg

Wow Jane-san

Syns bare, det er alletiders, at du lægger de billeder i...har allerede puttet en fem stykker af dem over i min bryllupsmappe.. :thanks:

Jeg er også mest til det enkle - så de klare vaser eller skåle, og så med en enkel blomst i...det er da bare elegant....

Takker...

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer