Marisus

Ulemper ved skørt med ring(e) i?

11 indlæg i dette emne

Jeg har købt min kjole inkl. det skørt jeg prøvede i forretningen - tilbage i februar.

For to uger siden var jeg i systue og prøve den igen, og skal tilbage igen den om et par uger og prøve den for sidste gang.

Men jeg har én eller anden underlig følelse omkring det skørt. Det er med én ring i bunden. Da jeg skulle forsøge at hive op i kjolen (hvad jeg vel kommer til et par gange i løbet af dagen) synes jeg faktisk det var ret bøvlet, og glemte desværre også at prøve at sætte mig ned med det på.

Nogen der har gode/dårlige erfaringer med sådan et slags skørt?

:)

Redigeret af Marisus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder behageligt at ringen kan skabe lidt luft mellem ben og kjole, men jeg tror personligt at jeg ville foretrække en kjole uden ring i bunden, sådan at kjolen var mere "flagrende". Jeg har dog ikke prøvet kjoler endnu selv, så det er svært at sige. Er bare bange for at det godt kan se lidt "stift" ud med ringen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror man skal vælge ud fra det look man gerne vil have. Jeg skulle ikke have det store skrud på, så jeg havde hverken ringe eller underskørt på. Jeg synes det var dejlig behageligt og ligesom at have en hvilken som helst anden lang kjole på - så det kan jeg jo kun anbefale.

Med ringe kunne jeg godt forestille mig, at livet bliver lidt mere ikke-hverdags-agtigt. Man har flere gange læst om brude der har haft udfordringer i at komme ind/ud af biler, på toilettet osv. Dog tror jeg ikke de ville have valgt om - ringene er ikke besværgelige - tingene skal bare lige koordineres :)

Den eneste ulempe, der kunne gøre, at jeg ville overveje at vælge ringene fra (hvis jeg overhovedet havde overvejet dem) er en SidselM har nævnt - at manden ikke kan stå tæt på hende under fotosession, da kjolen så bliver skæv. Men - tror nu hun var super glad for sin kjole alligevel :D.

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ingen dårlige erfaringer! Det eneste "dårlige" var, at min ring på et tidspunkt begyndte at arbejde sig ud, men da jeg jo selv satte den i, så fik min kusine hurtigt skubbet den på plads igen. Jeg syntes, at det var dejligt ikke at have noget tæt på benene (det ville have været endnu mere udtalt, hvis det havde været så varmt som nu - puha!), og jeg oplevede ikke problemer med at få manden tæt på - han skulle bare have skoene ind under kjolen, så han ikke skubbede til den. Ville ikke have valgt andet!

Men det er klart, at det kommer helt an på kjolen - min kjole havde brug for skørt med ring for at få det rigtige fald, mens en kjole som PiaK's netop ikke har brug for det. Såååå det kommer helt an på din kjole...

0

Del dette indlæg

Det sjovt, for når folk siger skørter med ringe, så tænker jeg automatisk på det røde skrummel af en kjole, som Donna fra 90210 havde på til deres home-coming dance og hun kunne jo hverken sidde ned eller noget uden at det generede hende... :o

Men som de andre så klogt siger, så kommer det helt an på hvilken kjole man har og om man selv kan styre sådan et skørt. :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Tak for alle jeres input - ser ud til at jeg ikke skal være bange for min ring i skørtet.

Det er forøvrigt denne kjole, jeg skal have på (dog i ivory/ivory og ikke bronze som på billedet ;))

:ilovebryllupsklar:

post-39721-1278917237.jpg

Redigeret af Marisus
0

Del dette indlæg

Jeg havde lidt problemer med, at jeg kom til at træde på ringen, da jeg havde nogle sko på med spidse snuder (også selvom vi forsøgte at sætte skørtet så højt som muligt). Men jeg fandt ud af, at det kun skete, når jeg gik og kiggede ned i gulvet, fordi jeg netop var bekymret for at træde på den. Så længe man retter ryggen er der ikke noget problem. Og det ser jo også bedre ud!

Derudover var det forholdsvis akavet at køre til kirken i min mors kærestes bil, som er en gammel sag med meget lave sæder. Normalt når man sidder på en stol kan den bagerste del af ringen glide ind under stolens sæde, og så sidder det hele fint, men i bilen kunne den ikke komme ind under mig, hvilket resulterede i, at den forreste del af ringen stod lige op, nærmest helt op i min øjenhøjde! Men, det er heller ikke noget problem, hvis man har en lidt nyere bil - jeg sad fint i vores egen bil.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer