Guest bøggild

bryllups dessert

5 indlæg i dette emne

Hej tøzer........

Vi/ Jeg har valgt selv at lave desserten tilv ores bryllup og da det jo er i August og sikkert meget varmt har vi valgt en let dessert bestående af :

Appelsiner som man lige skærer toppen af fjerner alt "kødet" og fylder appelsinsorbet i den smager bare himmelsk.....

Vi har valgt denne dessert pga at vi skal også have bryllupskage så derfor skulle det ikke være en stor dessert, og kæresten VILLE have dessert..

Sætter billed ind når de er lavet....

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhhmmmm, det lyder virkeligt også lækkert... jeg synes også at sorbet er mere frisk og lækkert end en tung flødeis.... HEY, og så feder det heller ikke så meget.

Tænkte på, om appelsinkødet bliver meget nem at få ud....? Det kunne være. at jeg lige skulle prøve.

Jeg er ihvertfald sikker på, at det bliver et hit til jeres bryllup.

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

HEj Jane........

Det er faktisk ikke så svært at få ud, med en god kniv og en spiseske så går det nok, når så sorbet´en er fyldt i lægger man lige toppen (altså den man skar af) oven på sådan lidt på skrå og når den så skal serveres kan man lige lægge et mynteblad eller et basilikum blad ved, det ser godt ud med det grønne blad til den orenge farve...............

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer