Jayne

Mangler En Vare Fra Ebay..

4 indlæg i dette emne

Hej piger.

Suk, jeg er lidt i syv sind... Jeg bestilte d. 22 maj nogle bryllupssæbebobler inde på ebay.. Da vi gik ind i juli måned og jeg endnu ikke havde modtaget dem sendte jeg en mail til sælgeren, og spurgte hvordan det kunne være jeg endnu ikke havde modtaget min vare.. Efter ikke at have hørt fra dem efter en uge, skriver jeg en klage til paypal om jeg mangler en vare, og intet hører fra sælger... Det er nu 5 dage siden, og har heller intet hørt fra paypal, selvom de reklamerer med at der max går 24-72 timer inden man får svar! Jeg troede lidt at paypal var ens "sikkerhed" når man køber over nettet, men der er måske noget jeg har misforstået? :denmarkflag:

Nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre, der er jo under 3 uger til brylluppet og aner ikke om jeg vil kunne nå at modtage dem hvis jeg bestiller nogle nye.. Omvendt, så gider jeg altså heller ikke til at betale for det hele en gang til :thumbsupsmileyanim: Øv, hvor er det altså træls...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det er ikke Paypal du skal skrive til men først eBay..

Hvis du går ind på Won/Purchaed på din eBay-side ( venstre menu )

Finder den vare du ikke har modtaget ( more actions ) og vælger Resolve a problem, så kan du klage til eBay - og de VIL

kontakte dig. Har lige oplevet noget lignende og de var vild hurtige og flinke..

De skal nok vejlede dig..

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer