Stikan

Tudemarie!

5 indlæg i dette emne

Jeg sidder og er i gang med udkast til kirkeprogrammet.

Har fået lov til at få en solist til at synge, til at udskifte en af salmerne med 'du kom med alt det der var dig' og skal nu have fundet ud af hvilket musik jeg vil gå ind / ud til, og have spurgt om det er i orden.

Sidder og hører denne og med lukkede øjne forestiller jeg mig stå i min flotte kjole i våbenhuset... at dørene går op og jeg ser min kæreste ved alteret... at jeg går gennem hele kirken mens alle kigger på mig... at jeg skal giftes!!

Og så sidder jeg her og tuder!!

Tænk at man kan tude over en melodi og en tanke - og hvor meget vil jeg så ikke tude på selve dagen!!!!

Andre end mig der kan tude over sådan noget?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og er i gang med udkast til kirkeprogrammet.

Har fået lov til at få en solist til at synge, til at udskifte en af salmerne med 'du kom med alt det der var dig' og skal nu have fundet ud af hvilket musik jeg vil gå ind / ud til, og have spurgt om det er i orden.

Sidder og hører denne og med lukkede øjne forestiller jeg mig stå i min flotte kjole i våbenhuset... at dørene går op og jeg ser min kæreste ved alteret... at jeg går gennem hele kirken mens alle kigger på mig... at jeg skal giftes!!

Og så sidder jeg her og tuder!!

Tænk at man kan tude over en melodi og en tanke - og hvor meget vil jeg så ikke tude på selve dagen!!!!

Andre end mig der kan tude over sådan noget?

nej du er ikke den enste der nemt bliver rørt :-)

0

Del dette indlæg

Det er du bestemt ikke...jeg syntes jeg har utroligt let til tårer, og det er da helt galt lige i øjeblikket...håber heller ikke at jeg skal tude hele dagen d 21 august...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha nej du er bestemt ikke den eneste :) Det er helt vildt som jeg kan trække tårer frem for tiden. Da jeg fx så min kjole i går, som min mor har syet næsten færdig nu, måtte jeg godt nok lige prøve at styre mig for ikke at fælde en tåre. Den var bare SÅ smuk!!! :cheerleader3::griner:-:pokey:

Men håber lidt på, at når man står i situationen, så har man så travlt med at nyde det, at det bliver nemmere at styre det :pokey:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer