Guest Rebeccakbf

Grønttorvet

11 indlæg i dette emne

Jeg er blevet ret hooked på at hente blomster på grønttorvet fredag morgen, lave borddekorationerne om fredagen og evt. sætte blomsterne på "køl" i vores udestue indtil lørdag morgen, hvor en veninde så må lave buketten.

Men nu får jeg at vide, at man kun kan handle på grønttorvet hvis man er momsregistreret? Mener bare at have læst herinde, at private kan handle der fra 7 til 8 eller sådan noget...?

Nogen der kan give opklarende information? Skimmede deres hjemmeside igennem kort, og det lader lidt til, at private kan købe et årskort til 1000 kr...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde oprindeligt også planer om at handle derude fordi jeg havde set det samme på deres hjemmeside. Men da det kom til stykket skal jeg ikke have så mange blomster endda. Kun 18 druknede roser, roser til brystbuketter samt pæoner til en brudebuket, så jeg gider ikke bøvle med det. I stedet får jeg min blomsterhandler i 5 min cykelafstand til at bestille hjem til mig.

Jeg har i øvrigt bestilt nogen gode vægte hjem til de druknede roser som du måske kunne være interesseret i at købe af mig efterfølgende? Og så er jeg i øvrigt endt med at købe vaser ude i IKEA som faktisk også kan fungere, da de ikke var så skrå endda.

Var det også os to der skrev om brystbuketter? I så fald har jeg fundet ud af man skal have en bestemt brytbuketnål, det fungerer ikke med en knappenål. Men selve måde at lave dem på fungerer fint.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde oprindeligt også planer om at handle derude fordi jeg havde set det samme på deres hjemmeside. Men da det kom til stykket skal jeg ikke have så mange blomster endda. Kun 18 druknede roser, roser til brystbuketter samt pæoner til en brudebuket, så jeg gider ikke bøvle med det. I stedet får jeg min blomsterhandler i 5 min cykelafstand til at bestille hjem til mig.

Jeg har i øvrigt bestilt nogen gode vægte hjem til de druknede roser som du måske kunne være interesseret i at købe af mig efterfølgende? Og så er jeg i øvrigt endt med at købe vaser ude i IKEA som faktisk også kan fungere, da de ikke var så skrå endda.

Var det også os to der skrev om brystbuketter? I så fald har jeg fundet ud af man skal have en bestemt brytbuketnål, det fungerer ikke med en knappenål. Men selve måde at lave dem på fungerer fint.

KH frk R

Hvad er det for nogen vægte? Det lyder da ret interessant! Hvordan ser de ud og hvad skal du have for dem?

Cylindervase er der på stedet, så det behøver jeg ikke bekymre mig om.

Og ja - det var os der skrev om brystbuketter... Køber man nålen hos blomsterhandleren?

0

Del dette indlæg

Jeg har endnu ikke talt med min onkel men han ved det helt sikkert, men står der på deres hjemmeside man ikke kan er det sikkert korrekt :heart:

Jeg får kun blomster derfra fordi det er igennem min onkel

Jeg synes der står på deres hjemmeside, at der er åbent endnu længere end fra 7-8, som er det jeg har læst her på BK. Dog er der en anden bekendt der fortæller mig, at det fungerer på samme måde som metro, at man skal have et kort....

Dog er der en gammel kollega der engang imellem laver dekorationer hos en blomsterhandler, som ville bestemme dem hjem til mig til "en god pris", som hun sagde. De ville koste mellem 18 og 25 kr stykket for de mellemstore callaer (hun sammenlignede dem med en stor rose, der skulle findes en endnu større, som er på størrelse med en håndflade). Prisen ville være i forretningen, så jeg ved ikke hvad jeg skal give for dem.... Håber på 10 kr stykket max.... Jeg skal bruge 60 formentlig... Du havde fået anbefalet 30 til buketten, ikke?

0

Del dette indlæg

KH frk R

Hvad er det for nogen vægte? Det lyder da ret interessant! Hvordan ser de ud og hvad skal du have for dem?

Cylindervase er der på stedet, så det behøver jeg ikke bekymre mig om.

Og ja - det var os der skrev om brystbuketter... Køber man nålen hos blomsterhandleren?

Ja man køber nålen hos en blomsterhandler, så nu skal jeg have fat i nogen i morgen forhåbentlig så jeg kan prøve det af. De vælter simpelthen på en almindelig sikkerhedsnål. jeg vender lige tilbage vedrørende vægtene når jeg havde fået dem, havde faktisk troet de ville have været her i dag, da det er en uge siden jeg bestilte dem, så jeg må ind og rykke.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jepsen... Det er det samme jeg vil have :heart: Bare udelukkende hvide, tror jeg!

Ja jeg vill udelukkende have haft creme, men den buket med de lyserøde/rosa er jeg bare helt vild med eller calla i mørke lilla, de er også super flotte. SÅ htb bestemmer farverne men han ved at det KUN skal være calla.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer