Guest Wicky83

K & W <3 6 August 2011 <3

218 indlæg i dette emne

Så i har bestilt hos kagekompaniget ?

Efter en tur på messen i går, har jeg også booked dem. Skal ikke lige have den der, men også en med sort og hvid. Vi skal bare lige bestille tid til en kagesmagning mmmmmmm

:rolleyes:

Synes din kjole er super flot og den klæder dig rigtig godt :cheerleader3::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så i har bestilt hos kagekompaniget ?

Efter en tur på messen i går, har jeg også booked dem. Skal ikke lige have den der, men også en med sort og hvid. Vi skal bare lige bestille tid til en kagesmagning mmmmmmm

:rolleyes:

Synes din kjole er super flot og den klæder dig rigtig godt :blush::wink:

Ja, vi syntes de laver nogle helt vilde flotte og specielle kager. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde kommentar.

Vi havde glemt at skrive en mindre detalje i indbydelserne. Dato og tidspunkt. :) Men dem som har lavet indbydelserne, var hurtigt og nået at opdage det inden de begyndte at trykke dem. :thumbsupsmileyanim:

Igår sendte vi alle indbydelserne, da vi ikke har lavet nogle STD kort. Så vi håber at alle kan komme.

0

Del dette indlæg

Menu

Når gæsterne kommer vil der være velkomstdrink samt nogle hjemmelavet bruchetta snacks, chips og jordbær som vil stå fremme.

Forret

Porcheret laks med lime pesto, på bund af sprød salater dertil tiger rejer og mango

Mellemret

Champagne sorbet med hindbær og basilkium

Hovedret

Helstegt filet af ungkvæg med nye kartofler, aubegine crouton og trøffel sauce samt en saute af svampe og årstidens grønt

Dessert

Desserttallerken med appelsin snitte, chokolade mousse og hindbær coulis dertil melon og æbelsorbet

Natmad

Bliver der tændt op i grillen og serveret nogle grill pølser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt opdateringer

Jeg har hentet min ring og er super glad for resultatet. Jeg vil næsten ikke tage den af, men begrund af arbejdet ( er udd. Sosu assistant ) er jeg nød til det.

Der kommer snart billeder af resultatet :-)

Den 18 marts skal vi til kagesmagning hos kagekompaniet, vi ved hvordan den skal se ud. Så det er bare smagen vi skal ha på plads.

Redigeret af Wicky83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer