Beate007

Beretning - den perfekte dag.

126 indlæg i dette emne

Nu er det 24 dage siden vi blev viet, sikke tiden flyver afsted.

Så er det vist på tide jeg kommer i sving med en lille beretning!

det bliver dejligt at gennemgå det hele igen og jeg håber jeg husker det meste, hvis ikke andet så bare det vigtigeste!

jeg starter ud ugen op til! jeg har ikke fået alle billeder fra gæsterne, faktisk ikke ret mange endnu. men vi har da selv lidt at gøre godt med.

vi havde begge ferie ugen op til og det er jeg glad for, selv om der ikke var meget på programmet stormede vi rundt syntes jeg.

lørdag d 3 juli: bagte vanilje kranse til kage-dessert-slik buffe'en og foldede alle servietterne.

søndag d 4 juli: op og tale med blomsterdamen, den plan jeg havde holdt ikke helt vand!

mandag d 5 juli havde inviteret alle tøserne og deres børn på fyraftens pizza, øl, singstar, sladder, men kun 2 kunne så de fik lov at tage deres mænd med og så kom der pludselig en anden fyr med døtrene og så var vi aligevel 10 til grillet kamsteg, rødvin og hygge i haven med dejligt vejr!

tirsdag d 6 juli: kl 9:30 havde vi en aftale med Bodil i Tårnby til brudevals, vi fik 1,5 time og som hun sagde havde vi ikke 2 venstre ben nogen af os så det skulle nok gå fint! vi lærte en sjov åbning og lukning af dansen som SHOW for gæsterne. det var tæske hårdt at danse..

onsdag d 7 juli: til notar, testamentet skal være på plads inden vielsen. og så havde de lavet en klat i mine nye lyse striber så jeg måtte lige køre 50 km for at få det rettet, vi spiste sandwich på stranden ved kronborg slot.

torsdag d 8 juli: Thomas skulle i retten omkring sin datter. handle ind til morgenmaden i weekenden.

fredag d 9 juli: ud at handle mynte og lime til velkomstdrink, og frisk frugt til efter kirken. hele troppen fra Langeland kommer omkring frokost 12 personer, fik nøglerne kl 10 og så kunne vi ellers gå igang med at få gjort lokalerne klar. hente blomster dekorationerne om aftenen!

brudevalsundervisning..

post-40888-1280831510.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

min mors kæreste hænger pom pommer op i loftet! det gav en virkelig god effekt og vi fik virkelig mange kommentaret på dem, min moster tog tilogmed 10 med hjem næste dag, resten røg i skralderen!!

post-40888-1281083153.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

så var det færdigt og vi skulle have aftensmad, hjemmelavet chili con carne med hjemmebagt/bragt brød.. jeg følte mig på intet tidspunkt nervøs, det helt kørte bare på skinner og alle var søde og hjalp til hvor de kunne.

post-40888-1280832415.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

efter vi havde spist hyggede vi bare og fik et par glas vino og lidt snold! både min biofamilie, min plejefamilie var der og thomas mor, de havde aldrig møde hinanden før og det var lidt underligt at sidde der med dem allesammen, men det gik så godt og jeg følte virkelig en anderledes og ny form for lykke.

jeg kørte hjem kl 23 og fik et bad hurtigt ( man må jo ikke komme til frisør med nyvasket hår) og fik hentet mine pakkenelliker som jeg heldigvis havde pakket og gjort klar.

jeg lå i sengen lige over midnat og have slet ikke været nervøs på noget tidspunkt, lyttede lidt til alle lydene på gården hvor vi skulle holde festen, og faldt i søvn og sov en dejlig søvn!

jeg vågnede naturligvis før uret ringede og skyndte mig at få tøj på og kørt til bageren i Frederikssund da jeg var den eneste tilstede der vidste hvor det var da resten jo kom fra Langeland.

da jeg kom tilbage var de fleste stået op og vi fik lidt morgen mad på terassen før jeg skulle afsted, her til morgen kunne jeg godt mærke sommerfuglenene lidt..

et godmorgen billede af mig!! helt hævet i ansigtet-FLOT

post-40888-1281083022.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

på vej til frisøren de 60 min. var der ellers tid til at tænke over dagen der lå lige for, jeg blev næsten fysisk dårlig og måtte skifte musik mange gange, der var noget galt med det hele, for vildt, for rioligt, for poppet, osv... fik de vildeste nerver.

det hjalp da jeg kom ind til frisøren som jeg kender god, fik en kop vand og citon the og kunne snakke med nogen!

jeg havde jo forestillet mig knold, men det havde jeg ikke hovedfacon til og iøvrigt alt for meget hår til at det ville blive pænt så hun havde frie hænder og havde forklaret lidt hvad hun mente og det passede mig nu også fint nok!

(hvis du er i tvivl - der er meget varmt inde i den her hjælm!!!)

post-40888-1280832972.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom jeg endelig hjem til Helle (bedste veninde) hun havde disket op med en virkelig lækker asti de havde fået af en hendes mand ordner have for så her er vi nok ikke i min budget-klasse, men lækker var den, og så havde hun lavet nogen lækre fingre snacks, de her tortilla pandekager, med cheddar imellem og kapers og peberrod, og et smut i ovnen, virkelig lækkert men det var nu ikke så meget jeg kunne spise, jeg var derimod nød til at tage en hurtig skyller, havde kamp svedt og lugtede allerede, jeg lugter normalt aldrig men det må være det panik anfald jeg fik i bilen der satte gang i systemet! hihi.

her med make-up halvfærdigt!

hendes fyr Musse var ude at hente og klargøre bilen!

post-40888-1281082706.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer