Beate007

Beretning - den perfekte dag.

126 indlæg i dette emne

Annonce ♥

så skulle der vælges strømpebånd..

min Bh er sådan en un-bra virkelig dejlig at have på, vist mest når man ikke har så meget. jeg bryder mig ikke om stropløse BH'er syntes de sidder elendigt og grimt på mig!

trusserne er fra hunke-müller.

post-40888-1281082619.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

stadigvæk gik det fint med sommerfuglene, de blafrede lige så fint OG STILLE rundt dernede..

så fik jeg underdelen på, og de begyndte at lege tafat i min mave..

post-40888-1281082561.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

luften stod stille min min venindes lille hus og jeg var ved at omkomme af hedeslag og sommerfuglene blev vildere og vildere.

da jeg først fik kjolen på blev jeg virkelig spændt, sådan helt puha nu må vi gerne få det overstået snart spændt!! blev helt rastløs.

post-40888-1281082487.jpg

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

Ind i bilen skulle hun.. og kom hun..

der er heldigvis meget plads i sådan en amerikaner, min kommende mand vidste ikke vi skulle køre i den, det var en lille ekstra overraskelse til ham når vi kom ud af kirken, han troede vi skulle køre i hans egen passat!

så min veninde kørte i forvejen og sikrede at alle var kommet ind, og mig og musse fyren nød turen i amerikaneren til kirken de 15 kilometer.

post-40888-1280835695.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så ankommer vi til kirken og jeg var lige ved at dø af spænding! mindre kan ikke gøre det!

jeg havde nok en ide om at fotografen ville stå derude og tage imod os og da jeg ikke kunne se ham var jeg lige ved at panikke helt.

vi snakker MEGA bridezilla!!!

imens jeg er ved at blive lukket ud af buret/bilen ankommer min svigerinde og familie først og dytter og båtter.. lidt efter kommer min kommende mands x-svigermor stormende forbi mig, hun havde vist glemt at låse bilen!

på vej op mod kirken skal jeg lige have sko på, og bag den ene hæl havde jeg sådan et lille gele indlæg som jeg ikke lige kunne få til at sidde midt i brosten og tylforvirring, så jeg får lige snærret godt og grundigt af min søde veninde i bedste bride-zilla stil.

de der sommer fugle var blevet til hafferlaffer og flyvende giraffer og de baskede rundt i min mave, jeg hyperventilerede næsten det var ret komisk!

post-40888-1280835728.jpg

0

Del dette indlæg

min farbror som skulle følge mig op havde også valgt at gemme sig inde i våben-huset sammen med brudebørnene.

og da vi kommer ind kommer der en flink dame fra kirken hen til mig (kirke-tjeneren) tror jeg, og hun forklarer mig roligt at jeg bare skal slappe af og der ikke sker noget for jeg er hoved personen og allesammen venter på mig...

det var nok meningen hun skulle berolige mig men hun gjorde lige det stik-modsatte..

så begyndte hun med: nu skal du tage en dyb indånding og slappe helt af, og nusse mig på armen.. så begyndte min onkel også: ja, slap helt af det går fint, og så brude børnene (11-18år) ja rolig nu....

så blev jeg lige bride-zilla for et øjeblik og fik vist fyret noget lignende af: gider i styre jer i gør mig sku da nervøse, mere end jeg er i forvejen. så lukkede de alle aret og smilede.

og jeg var så nervøs og da kirken er ret lang prøvede jeg både at kigge på Thomas og på de gæster der var på den side af søjlen som vi gik på på indgangsturen!

og døren gik op!!

post-40888-1280836746.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så var vi blevet viet og der skulle knæles så vi kunne blive velsignet.

thomas kunne iøvrigt ikke få ringen på min finger da det var rimelig varmt og mine fingre var svulmet op til det 10 dobbelte!!

og hun glemte at sige at vi skulle kysse hinanden så det gjorde vi først da vi kom ned og sad!

præsten holdt en virkelig smuk tale og både Thomas og jeg kæmpede med tårene, men de løb ikke!

præsten er som nogen ved, thomas afdøde kones søster. vi har fået talen på papir og jeg har læst den efterfølgende flere gange og jeg tuder hvergang!

post-40888-1280837191.jpg

0

Del dette indlæg

så har vi bytte plads, her var endelig mit puls-niveau tilbage på normalt og jeg havde det dejligt.

det mest grænseoverskridende for mig var at gå ind i kirken, jeg er frygtelig genert og bryder mig ikke om så meget opmærksomhed.

post-40888-1280837378.jpg

0

Del dette indlæg

SÅ afstig afsted, ud af kirken med os, det var vidunderligt at rejse sig og kigge på alle gæsterne, på ud vejen gik vi på den anden side af de store søjler i kirken og kom over på min families side, min mor stor med tårer ned at kinderne og alle veninderne med kamera i hånden, Så dejligt!!

post-40888-1280837570.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer