AmalieAmalie

MIN UNDERSKØNNE, HELT VIDUNDERLIGE POLTERABEND :)

30 indlæg i dette emne

Hej Zillas......

Så blev det min tur til at blive overrasket med polterabend ;)

Gør jer klar, til en rejse igennem en HELT FANTASTISK dag i selskab med alle mine dejlige veninder, og familie ;)

Her kommer nemlig historien om en dejlig dag, med 10 tøser, en masse Verdi og nogle rigtig gode oplevelser ;)

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MØDET - Vi blev overrasket udenfor vores lejlighed.... Vi troede vi skulle til 1 års fødselsdag hos min lille niece.... MEN det skulle vi ihvertfald ikke... FOR udenfor vores hoveddør, der stod der omkring 20 fantastiske mennesker, som var klar til at give os en rigtig dejlig dag :thumbsupsmileyanim:

Vi fik fine hatte på, og var klar til at begynde vores tur......

post-39686-1281283029.jpg

0

Del dette indlæg

SEJLTUREN

Så skulle alle os tøser, på en dejlig tur med åfarten.. hele vejen ned ad åen, med et par flasker Verdi og det mest fantastiske sommervejr...

Det var så hyggeligt, og jeg fik rigtig god tid til at snakke med alle mine veninder... Det var sådan en god måde at starte dagen på... Ren afslapning...

post-39686-1281283134.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VELVÆRE

Efter den lækre omgang brunch, blev jeg ført rundt igennem byen... En af mine veninder havde lånt nøglen til vores lejlighed..

Jeg var riiimelig nervøs for, hvad der nu skulle ske, siden hun skulle derop alene...

MEN se hvad der ventede mig....

post-39686-1281283466.jpg

En DEJLIG omgang hel-krops chokolademassage :D

0

Del dette indlæg

MAD IGEN.... Imens jeg lå og blev forkælet, og marineret i chokolade (i kan tro der kom mange tossede ideer frem, med at det skulle slikkes af osv!!!!) Så havde de andre haft hjemmelavede jordbærtærter, chokoladekage og frugt med..... Det var så hyggeligt.. jeg kunne ligge der på briksen og høre, at de sad og småsludrede i stuen ;)

'

post-39686-1281283618.jpg

post-39686-1281283632.jpg

0

Del dette indlæg

MUSIKKEN

Herefter gik vi igen gennem byen... OG nød det fantastiske varme sommervejr!!! Mere perfekt kunne det jo ikke blive....

Vi kom til en skummel baggård... og jeg tænkte, OH NOOO!!!! Hvad er det jeg skal???????

Men da jeg kom ind, var det et lydstudie, og vi skulle synge sammen allesammen.... Jeg skulle synge for, og de andre skulle være kor ;)

post-39686-1281283751.jpg

post-39686-1281283769.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DET PINLIGE

Da vi kom hjem til lejligheden tog min mor og svigermor afsted...Jeg fik bind for øjnene, og de begyndte at snakke om at der kom en stripper.... ÅHHHHH NEJJ!!!! tænkte jeg!!!!!

Men ind kom der en kvinde med en STOR kuffert...

Vi fik alle 2 siders bestillingsliste, og så åbnede hun ellers for godterne....

Tror jeg vil lade billederne tale for sig selv :thumbsupsmileyanim:

post-39686-1281283918.jpg

post-39686-1281283927.jpg

post-39686-1281283938.jpg

post-39686-1281283949.jpg

0

Del dette indlæg

KØRETUREN

Efter dette fantastisk dildoparty, fik jeg igen bind for øjnene...

Jeg blev ført ned i en bil, som begyndte at køre .... over bump, rundt og rundt.. så min mave næsten blev køresyg ;)

Og pludselig stoppede vi.... Jeg troede vi var ved stranden, da jeg kunne mærke en grus-sti under fødderne.. og noget sand..

MEN vi var ankommet til vores lille kolonihave, hvor der var pyntet op med balloner, fakler borde, grill osv... :thumbsupsmileyanim:

Og drengene var også kommet....

post-39686-1281284348.jpg

post-39686-1281284364.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-39686-1281284618.jpg

SLUT PRUT FINALE..... NU GIK VI I SENG.... Klokken var 3 i nat og der var vi SMADREDE!!!!

Dem der havde taget vores lejlighedsnøgler, havde så bare glemt en LILLE detalje...... Nemlig at give os nøglerne igen inden de tog hjem!!!!!

Så kl. 3 i nat stod vi foran lejligheden efter en taxatur.... og kunne ikke komme ind!!!!

Så vi fik heldigvms min kærestes mor vækket, og hun kom og hentede os så vi kunne sove hjemme ved det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ane.

Faldt lige over din polterabend. - og tak for billederne af kjolerne med dyb ryg :thumbsupsmileyanim:

Og iiih, hvor lyder det som en rigtig dejlig dag. Også uden de der ting som fatisk bare er mere ubehagelige/pinlige end sjove... Glæder mig til det bliver min tur om et lille års tid! - og dejligt at det lykkedes dem at overraske jer =)

Og sikke en fin tråd du har inde på planlægningssiden.

Du er da en rigtig overskudkvinde!! :griner:-

Hilsen Ane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså Amalie, det lyder også bare som om du har haft en lige så fantastisk dag som mig. Er faktisk stadig fuldstændig smadret idag, men også stadig helt vildt glad over hvor fantastisk en dag det var :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer