Måske giftes??

Ny herinde

5 indlæg i dette emne

Hej med jer..

Har klikket lidt rundt på forum i et par dage nu, og må hellere præsentere mig..

Jeg hedder Susan. og er forlover på 6 år, med en skøn mand, som jeg har 2 dejlige unger med. Har huseret de sidste 5 år på babyklar. Men nu er det vist tiden jeg rykker herover, og WOW, sikke en verden der åbner sig for en her...

Intet er overhovedet bestemt, da vi sådan set kun lige var ude og kigge lidt på ringe i sidste uge, men det har jeg fået lidt nykker af :cheerleader3::) Så har været ved at kigge brudekjole osv.. og faldt over denne:

230-1.jpg

230-2.jpg

WOW, er totalt solgt, og må bare eje den....

MEN MEN.......

Manden min, har jo vist hele tiden haft i tankerne at vi skulle giftes i haven, hvor folk bare var inviteret til havefest (som jo så var bryllup) og den ide har også hele tiden været fin for mig, indtil nu.. Nu kan jeg godt mærke at et tradionelt bryllup med kirke og kjole og det hele trækker rigtig meget i mig...

Jeg kan så ikke få mig til at sige det til ham, da sådan noget jo koster rigtig mange penge, og dem har vi slet ikke, vi havde nok problemer med bare at finde en ring til under 5000 kr, som vi begge kunne lide..

Men hvis nu man spørger banken rigigtig sødt, må man vel kunne låne til det..

Men det hele er kun en drøm endnu, og skal lige have mig taget sammen til at spørge kæresten om ikke han kunne lave lidt om på sin plan...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :cheerleader3:

Dette er et fantastisk forum - men pas på - her er mange sindsyge kreative zillaer og alt for mange gode idéer, så man skal altså lige huske at trække vejret en gang imellem, specielt hvis kæresten ikke er hel med på hvordan drømmebrylluppet ser ud! (jeg taler af erfaring!)

Håber du kommer til at nyde det herinde :)

0

Del dette indlæg

Hejsa gør lidt som jeg gør vi skulle havde kirkebryllup her d. 16 okt. men har ikke råde og manden ville også gerne havde en hygge bryllup hvor jeg gerne ville havde det et sted der var det RIGTIGE for mig. så vi bliver gift på rådhuset hedr d. 16 okt. og så holder vi en velsignbelse d. 23 feb. om 3 år hvor jeg bliver 4 med et 0 tal bage efter er ikke så gammel som jeg skulle skrive :cheerleader3: og så håber jeg at vi får lagt peng til side til et bryllup + fødselsdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!

Dine drømme om et kirkebryllup behøver ikke blive knust af manglende økonomi. Man kan sagtens finde mange billige løsninger, så det mere "traditionelle" bryllup ikke koster mere end en uformel eftermiddag i haven. Havefester bliver faktisk hurtigt dyre, hvis man skal have telt med gulv, leje borde og stole, varmelamper mm...

Der er flere brude herinde der har lavet billige bryllupper. Kig eksempelvis i Miss Lenas tråd, der er mange gode fif til at lave det billigt!

Man skal bare passe på man ikke bliver "smittet" af alle de lækre detaljer mange laver. Risposer, kirkehæfter, invitationer i 4 slags karton og specielle borddekorationer er her masser af, men det er altså ikke strengt nødvendigt for at få dit drømmebryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer