Line L

Så kom jeg endelig igang med min planlægningstråd.... :) håber den når at blive rigtig lang....

56 indlæg i dette emne

her skal vores bryllupsfest holdes.... en hyggelig spejderhytte i flotte naturomgivelser.... og med værelser så vores gæster kan overnatte.... ligger ved det skønne Silkeborg.... :cheerleader3:

http://www.julsoegaarden.dk/

post-42569-1281693989.jpg

Redigeret af Line L
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her skal vores bryllupsfest holdes.... en hyggelig spejderhytte i flotte naturomgivelser.... og med værelser så vores gæster kan overnatte.... ligger ved det skønne Silkeborg.... :cheerleader3:

http://www.julsoegaarden.dk/

Det ser godt nok lækkert ud, og sikke nogle skønne omgivelser :)

Vi skal også holde festen i en spejderhytte, bl.a. som du fordi dette give overnatningsmuligheder.

Men der jeg er mest nevøs for er at det bliver regn vejr, men hvad det kan man jo ikke bestemme over :griner:-

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

hej Charlotte....

så er det godt der er tag over hovedet, i tilfælde af regnvejr.... der er go plads i denne ret store hytte.... dog har vi planlagt at danse brudevals udenfor på plænen med tændte fakler, det går jo i vasken hvis det regner.... der er også en hyggelig terasse, med borde og bænke og bålplads, og ja, så naturen selvfølgelig.... så, vi håber på godt vejr.... det med overnatning til gæsterne, det synes jeg også er en rigtig go ide, derfor ledte vi primært efter spejderhytte.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Line ;) Hvor ser det bare HYGGELIGT ud - og hvor er det dejligt at have en fra "The real life" herinde også ;)

GLÆDER mig til at følge med i jeres planlægning af jeres drømmebryllup - Nu er det jo væres tur næste weekend! :cheerleader3:

Hvad med at hænge farvede papir-lanterner op rundt om området hvor i skal danse brudevals? :) Fandt lige et billede og synes det er smadder romantisk :griner:-

post-39686-1281711437.jpg

Her kan man købe lamperne: http://shop.ebay.com/i.html?rt=nc&LH_B....m301&gbr=1

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

hej Ane....

tusind tak for tippet, jeg er helt vild med de farvede lanterner.... Michal kan også godt li dem.... det skal vi da helt sikkert finde ud af.... :cheerleader3:

vi snakkede også om at hænge dem i indkørslen til hytten, i to rækker op mod indgangen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Ane....

tusind tak for tippet, jeg er helt vild med de farvede lanterner.... Michal kan også godt li dem.... det skal vi da helt sikkert finde ud af.... :cheerleader3:

vi snakkede også om at hænge dem i indkørslen til hytten, i to rækker op mod indgangen....

Ej hvor godt min ide kan bruges :)

Og vi vil se flere billeder af alt muligt!!!! ;)

0

Del dette indlæg

tusind tak til jer allesammen.... :cheerleader3: hvor er det bare skønt med et sådan bryllupsforum med så mange søde mennesker....

Ane: bare rolig, der skal nok komme billeder af alt muligt hend af vejen.... invitationer er meget snart færdige.... 100% hjemmelavede....

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores fine invitationer.... også hjemmelavede.... motivet på forsiden har jeg selv malet, så er det skannet ind på computeren, og så har min kære forlovede ellers leget med photoshop.... disse er også lavet i fransk karton, det har en ru overflade, som giver en god effekt.... teksten har jeg fundet på.... :)

post-42569-0-55381000-1300311637.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lidt hjemmelavet bordpynt.... de er lavet i brun karton og gul silkepapir.... hold da op et arbejde, det tager en evighed at klistre alle de gule blade på.... men, jeg hygger mig med det.... der skal ligge en solsikke på hver tallerken.... :)

post-42569-0-02574000-1300313274.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

disse smykker skal jeg ha på til mit bryllup.... det er guldsmykker som jeg har arvet fra min farmor.... hun kan desværre ikke være med på min store dag, men så er hun alligevel med mig på en måde.... det betyder rigtig meget for mig.... :)

post-42569-0-68573100-1300313549.jpg

0

Del dette indlæg

nå ja, kjolen skal da også lige med.... selvom jeg egentlig allerede har lagt den ind, men nu kommer den altså også lige ind her.... så er der samling på det.... den er købt til Lily's årlige lagersalg i Vejle i oktober sidste år.... jeg blev allerede fuldstændig forelsket i den fra starten, og selvom jeg prøvede flere andre flotte kjoler, blev jeg ved med at vende tilbage til denne.... det skulle bare være den.... synes den er meget speciel og unik.... og stoffet er så smukt.... det er drømmekjolen...! :)

post-42569-0-83460900-1300313989.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen på et forum, fyldt med zillaer, der er gode til at støtte og hjælpe hinanden med stort og småt både i forbindelse med bryllup, men også hvis andre udfordringer skulle opstå :thumbsupsmileyanim: .

Hjerteligt tillykke med det forestående bryllup, håber dagen bliver helt fantastisk :bestwishes:

Meget smukke smykker, du har fra din farmor - og en forrygende smuk kjole med flot mønster i stoffet. Dine sko er meget elegante, og komplimenterer kjolen perfekt.

Glæder mig til at følge dig frem til jeres bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer