senia

VIL I IKKE VÆRE SØDE AT HJÆLPE

18 indlæg i dette emne

Er virkelig i et dilemme. Står og skal vælge mellem 2 fotografer og jeg er i vildrede. Det drejer sig om billeder før, under og efter vielsen og on-location fotos.

Den ene fotograf (hougaardfoto) laver meget smukke billeder og vil lave billederne præsis som vi siger de skal være og man får ca 120 redigerede billeder.

Den anden (voresstoredag) laver helt spektakulære billeder i en bestemt eventyr-agtig stil. Man får 10 fuldt redigerede portrætter og så ellers 500 uredigerede billeder oveni.

Hvad ville I vælge. Kan bare ikke bestemme mig!

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er virkelig i et dilemme. Står og skal vælge mellem 2 fotografer og jeg er i vildrede. Det drejer sig om billeder før, under og efter vielsen og on-location fotos.

Den ene fotograf (hougaardfoto) laver meget smukke billeder og vil lave billederne præsis som vi siger de skal være og man får ca 120 redigerede billeder.

Den anden (voresstoredag) laver helt spektakulære billeder i en bestemt eventyr-agtig stil. Man får 10 fuldt redigerede portrætter og så ellers 500 uredigerede billeder oveni.

Hvad ville I vælge. Kan bare ikke bestemme mig!

Min kusine er lige blevet gift, de havde valgt voresstoredag. De har VIRKELIG fået nogle flotte billeder, dem kan jeg bestemt anbefale :thumbsupsmileyanim:

Hvis du vil have mere at vælge imellem (bare for at gøre det hele endnu mere besværligt for dig hi hi!) så kan jeg også anbefale TOSAfoto, som tog billeder ved vores bryllup. Vi har bare fået præcis de billeder, vi havde drømt om :cheerleader3: (billederne kan ses i min beretning. Billederne fra forberedelserne inden kirke er IKKE taget af fotografen)

Deres priser står i øvrigt på deres hjemmeside.

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville ikke gå så meget efter antallet af billeder , men efter den stil jeg gerne ville have :thumbsupsmileyanim: , er man til det eventyrlige er det helt åbentlyst .

Jeg ville nok selv vælge Hougaard , men jeg er altså også noget ældre end dig ;)

Prismæssigt skal man tænke over at man måske får flere billeder men at man også betaler det mere for grundpakkerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

OK, så du tænker at voresstoredag er mere moderne?

Og kom forresten lige til at se jeres hundefotos. Det kunne være man skulle få lavet sådan nogle billeder af sin egen :-)

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke sige de er mere moderne, jeg kan også lave den type billeder , men det er ikke mit valg :thumbsupsmileyanim: , stilen er smuk og romantisk , men det synes jeg også mange andre kan lave ( læs smukke romantiske billeder ) . Du skal vælge det der giver dig suset i maven :cheerleader3: andre kan ikke råde dig .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man skulle finde en ulempe ved dem begge, er det ved den første at han på hjemmesiden viser meget den samme stil af billeder, hvor der hos den anden er mange forskellige billeder. Den anden virker måske ikke helt så åben for vores indput, som den første.

0

Del dette indlæg

EB81: hvad har din kusine sagt om, om voresstoredag tog højde for hvad de selv gerne ville have?

Hun har faktisk ikke snakket om, hvad det præcis var de ønskede - de var bare faldet for stilen på billederne inde på hjemmesiden :thumbsupsmileyanim:

Men hun har sagt, at hun er 100% tilfreds, hvilket jeg bestemt godt kan forstå.

De har fået taget billeder på en eng, foran grafitti, på jernbaneskinner og på stranden. Samt gruppebilleder henover en stor bro. Så de har både det romantiske og noget moderne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer