Guest Snart Fru Larsen

Hva med neglene??

5 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i syv sind, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med mine negle :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt kunstige negle (fransk manicure), men lige nu er mine negle rimlig lange, så jeg tænker lidt om jeg bare skal lakere dem? Og i så fald hvilken farve?

Hvad gør i med jeres negle?

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lægger en meget lys lak, næsten helt klar på. Og så overvejer jeg at male tipperne hvide, så det bliver fransk... Det kommer dog an på hvor meget jeg ryster på hånden i morgen aften ;)

Til daglig har jeg klar eller ingen lak på (for det meste...), så det vil jeg også på min bryllupsdag.

0

Del dette indlæg

jeg skal have lavet en manicure inden og satser på at få lagt en fransk lak på bagefter, men måske bare en lys så det ser naturligt ud... jeg kan få rimelig lange negle så det satser jeg lidt på op til brylluppet, men har ikke tænkt mig at skulle have kunstige på... Har en gang prøvet det og det var ikke lige mig, kunne ikke vænne mig til dem.. det føltes underligt

0

Del dette indlæg

Jeg har fra naturens side stærke negle.. så de bliver holdt tilpas lange og får en gang lilla neglelak 11. september. Dog har jeg altid kunstige negle hjemme, fordi jeg får næsten altid knækket en negl når vi skal noget.. så er det rart med en livline :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer