Guest Rebeccakbf

De der vidner...

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi mødtes med præsten i går og hun bad om navne på 2 vidner... Jeg foreslog forloveren og min mor, som skal følge mig op og præsten sagde at de var oplagt..

De skal ikke skirve under på noget, bare være til stede under vielsen....

0

Del dette indlæg

Hm... Vores kirketjener sagde, at vidnerne skulle skrive under på ægteskabserklæringen... På bagsiden altså, navn + adresser samt underskrift.

Spøjst, det bør vel være ens ved alle kirkelige vielser?!

Hun fik deres fulde navn og adresse, men jeg spurgte hende direkte om de skulle skrive under og dertil svarede hun at de bare skulle være til stede...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm... Vores kirketjener sagde, at vidnerne skulle skrive under på ægteskabserklæringen... På bagsiden altså, navn + adresser samt underskrift.

Spøjst, det bør vel være ens ved alle kirkelige vielser?!

Hun fik deres fulde navn og adresse, men jeg spurgte hende direkte om de skulle skrive under og dertil svarede hun at de bare skulle være til stede...

Vores vidner skulle også bare være til stede :balloons:

0

Del dette indlæg

Til min kusines bryllup for ca. en måned siden skulle vidnerne bare være til stede, og så tjekkede formynderen (eller hvad det nu hedder - de blev gift på rådhus) bare deres navne. Måske havde de skrevet navn og adresse og sådan noget før selve vielsen? :balloons:

Jeg var iøvrigt vidne til min fars bryllup i sin tid, og der var jeg under 18, så det ville egentlig undre mig hvis man skal skrive under, for det kan vel ikke være juridisk bindende så. Hmm...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer