26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

:cheerleader3:Velkommen til vores (læs: min) planlægningstråd! :cheerleader3:

Bryllupsdatoen er sat til lørdag den 26. februar 2011, da det er 11 årsdagen for vores allerførste møde! Sååå romantisk! :loveshower:

Jeg håber, at I vil følge planlægningen indtil den STORE dag...

Gode råd og input er altid hjerteligt velkomment i min tråd! :)

For hurtigere overblik

Os

Hvem er vi: Rul lidt længere ned :wink:

Frieriet: Rul lidt længere ned :wink:

Bruden

Kjolen: HER, HER, HER og HER

Skrædder: Se forandringerne på brudekjolen HER

Make-up og hår: Ann Lykke Prøven: HER

Sko: HER og HER

Taske: HER

Undertøj og strømper: HER

Smykker: HER, HER og HER

Bling til brudebuket: HER

Strømpebånd: HER

Broche: HER

Hårsmykker: HER

Sjal: HER

Skiftekjolen: HER

Skiftesko: HER

Kjoleprøvning hos House of Brides (kun model-billeder): HER

Kjoleprøvning hos Lilly: HER

Gommen

Jakkesættet: HER

Bassen

Jakkesættet: HER

Det praktiske

Kirken: HER

Feststedet: Lejet lokale

Fotograf: Christian Zahle

Menu: HER

Musik: Diskobil

Vielsesringe: HER og HER

Bryllupskagen: (Inspirationen) HER

Topfigur: HER og HER

Transport: HER

Kreativ

Receptionslokale: Se prøve på bordopdækning HER

Middagslokale: Se prøve på bordopdækning HER

Invitation: (Første udkast) HER, HER og HER (Endelige version) HER og HER

Tekst i invitation: HER

Kirkehæfte: HER

Bordkort: (Første udkast) HER (Endelige version) HER

Gæstebog: (Første udkast) HER

Bordpynt: HER, HER, HER og HER

Servietring: (Som ikke blev brugt alligevel) HER

Video: HER

Toiletkurve: HER

Takkekort: HER

Inspirationsbilleder:

Make-up: HER og HER

Hår: HER, HER og HER

Brudebuket: HER, HER, HER og HER

Bryllupskage: HER

Bordpynt: HER

Diverse

Kan jeg tabe mig?: Følg med her

Eventyret om sløret: HER, HER, HER, HER, HER og HER

Vil du se julenissen?: Se ham her

Hvem er vi

Pia:

Jeg er 28 år og er indtil slutningen af januar på barsel med vores dejlige søn, som blev født 7. marts 2010 :)

Anders:

Han er 32 år og arbejder, så vi har råd til bryllup... Nåh ja, og mad! :wink: Haha!

Forholdet:

Vi har kendt hinanden i præcis 11 år, når vi bliver gift den 26. februar 2011. Vi har dog ikke været sammen i al den tid. Først var vi sammen i 6 år, så kom 2 års "pause", og så fandt vi sammen igen. Ja, vi kunne jo ikke undvære hinanden, når det kom til stykket :blush::heart:

Frieriet

Der er godt gang i vores søns dåbsfest, da Anders henter mig og siger, at vi lige skal stille os op og takke folk for gaverne. Ok! Jeg følger med, men da vi kommer hen til vores pladser, skal jeg bare sætte mig ned. Øhh, ok! Anders takker folk, og jeg lytter kun halvhjertet, men hans tale fortsætter... Han fortæller, at han elsker mig, og jeg bliver helt rørt, men fatter alligevel ikke mistanke. Han bliver ved med at stå op, og jeg begynder at tænke; "Ej, det gør han bare ikke". Hans far får afbrudt med et par mærkelige kommentarer, og jeg tænker, at det nok var falsk alarm. Pyha! Men nej! Før jeg ved af det, så ligger Anders på knæ og frier!!! Jeg var mildest taget overrasket. Specielt fordi han HADER at være i centrum, så det var bare så stort! Og jeg græd af glæde, så mascaren løb! Jeg var såååå lykkelig, og jeg er så glad for, at han gjorde noget så uventet! Jeg kan ikke vente med at blive gift! :heart:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitation

Her er første prøve på invitationernes udseende - Dog ender det nok med denne udgave, da jeg egentlig er ret tilfreds :balloons: Men hvad synes I?

Skal lige huske at tilføje, at det jo kun er en prøve, så I må lige se bort fra diverse ujævnheder ;)

post-44016-1282482272.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia!

Velkommen til :balloons:

Glæder mig til at følge din planlægning og se en masse billeder ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg

Velkommen til Pia :loveboard:

Og et stort tillykke med bryllupet :balloons:

Glæder mig til at følge dig til den store dag.. der er jo ikke såå langt igen :loveboard:

Mvh

Tusind tak :bearhug:

Og ja, det er faktisk ret tæt på, så der er nok at se til :ilovebryllupsklar: Hehe...

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia!

Velkommen til :balloons:

Glæder mig til at følge din planlægning og se en masse billeder ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Hej Charlotte!

Tak. Jeg glæder mig også til at dele... ;)

0

Del dette indlæg

Tekst i invitation

Det er vigtigt for mig, at teksten i invitationerne både er original og i vores ånd, og det synes jeg, at jeg har ramt meget godt ;) Men læs og bliv evt. inspireret :balloons:

Kære (navne)

Da Anders har stillet Pia et spørgsmål, og Pia har svaret "Ja" til dette spørgsmål,

resulterer det nu i et bryllup, som I selvfølgelig skal være en del af.

I kirken vil der blive stillet et par spørgsmål mere, og svarer de korrekt. Ja...

Så er Anders og Pia pludselig Hr. og Fru.

Når alt det højtidelige er vel overstået, er det tid til en lille "velkomst-sjus" i festlokalet,

mens Hr. og Fru får taget deres bryllupsbilleder.

Middag, bryllupskage og dans vil dagen også byde på,

og festen slutter først, når sidste mand/dame er gået...

Ja, eller væltet!

Med håbet om at se Jer

Kærligst Anders & Pia

S.U. senest den 15. januar 2011

PS. Yderligere information om det forestående bryllup kan findes på www.xxx.dk

OBS. Ting som sted, tid, dato, dresscode osv. står selvfølgelig også i invitationen. Det står bare i kortets sider ;)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration: Brudekjoler

Her kommer lidt billedespam med brudekjoler :balloons:

Det er alle brudekjoler, jeg selv har prøvet i House of Brides (Den opmærksomme vil lige lægge mærke til, at de alle er vidt forskellige ;) )

Jeg prøvede at møde op med et åbent sind, og jeg fandt da også DRØMMEKJOLEN! :loveboard: Den kommer bare først på et senere tidspunkt :loveboard::ilovebryllupsklar:

post-44016-1282503539.jpg

Denne kjole er rigtig sød, men når man, som mig, ikke er ultra slim på mavsen, så dur den bare ikke! Nøøj, hvor jeg bulede! :bearhug:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi har valgt at blive gift i Eliaskirken på Vesterbros Torv! Vi havde aldrig set den indeni før for nylig, men vi har altid snakket om den, når vi gik forbi, fordi vi synes, det ser så hyggeligt ud med den lange trappe op til indgangen :balloons: Men indeni ser den altså også ganske fornuftig ud, og jeg har da også lige et par billeder, I kan se ;)

post-44016-1282513489.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Sko

Jeg tror måske, jeg har fundet BRUDESKOENE! :loveboard: Ejjj, jeg synes bare, at de er så smadderflotte, og jeg tænker, at de vil passe perfekt til kjolen! :ilovebryllupsklar:

Jeg kan ikke vade i stiletter en hel aften, selvom jeg synes, det er noget af det flotteste. Og flade er lidt kedeligt, når man har sådan en fin prinsessekjole... Så det her kunne godt være sagen! Uhh, jeg tror, jeg har et lille crush... :loveboard::balloons:

Jeg smider lige et par billeder ;)

Edit: Jep, og det blev så disse sko valget faldt på :bearhug:

post-44016-1282514198.jpg

post-44016-1282514204.jpg

post-44016-1282514210.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Fotograf

Vi har valgt Christian Zahle som vores fotograf til brylluppet, da han er så rar at kommunikere med, samt hans priser er yderst rimelige :loveboard: Jeg er spændt på, når vi inden for nærmere fremtid skal mødes med ham ansigt til ansigt og snakke om vores forventninger og location :balloons: ......

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet

Prinsessen i mig drømmer selvfølgelig om at holde festen på et slot eller lignende, men da budgettet ikke liiiige rækker til dét... Ja, så blev det altså et helt normalt og enkelt lejet lokale. Ikke at der er noget galt i det overhovedet! - Der skal bare knokles lidt mere med oppyntning og den slags ;) Men både min forlovede og jeg er kreative, så det skal nok gå :yeah:

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til dette skønne og vanedannende forum! :balloons:

Glæder mig til at følge din planlægning og se den kjole, du var valgt. Smider du ikke også et bilede af ringen? :loveboard: Synes det var SÅDAN et sødt frieri! :loveboard:

Invitationerne er rigtig fine, kan godt lide måden det er delt op på, med selve invitationen i midten, og alt "info" i siderne. Og smilede over hele hovedet, da jeg læste "eller væltet". :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til dette skønne og vanedannende forum! :balloons:

Glæder mig til at følge din planlægning og se den kjole, du var valgt. Smider du ikke også et bilede af ringen? :bearhug: Synes det var SÅDAN et sødt frieri! :loveboard:

Invitationerne er rigtig fine, kan godt lide måden det er delt op på, med selve invitationen i midten, og alt "info" i siderne. Og smilede over hele hovedet, da jeg læste "eller væltet". :loveboard:

Tusind tak for de fine ord :cheerleader3: Jeg vedhæfter lige et par billeder af ringen, som jo selvfølgelig er 1 mio. gange flottere i virkeligheden! :ilovebryllupsklar:

post-44016-1282560271.jpg

post-44016-1282560278.jpg

0

Del dette indlæg

Kjolen

:heart: Her er min SMUKKE brudekjole så! :heart:

Jeg skal dog lige påpege, at kjolen ikke er rettet til, samt de ændringer på kjolen der skal foretages, heller ikke er blevet ordnet endnu - Der skal faktisk laves en del ændringer, og billederne yder den jo slet ikke retfærdighed heller :rolleyes: Den er såååå meget smukkere i virkeligheden - Uden tvivl!!!! Nååh ja, det bånd som sidder om min hals ned til kjolen var bare for at illustrere, hvordan den kunne se ud med halterneck. Bare så det er sagt for en god ordens skyld :wink:

Men nok snak, og her lidt billedespam :thumbsupsmileyanim:

post-44016-0-34959800-1311330471.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer