26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kjolen

Og det sidste billede - Bagfra :wink:

Sløret på billedet er også det, som jeg har valgt til kjolen. Synes bare det så så elegant ud med et langt slør til, og så er der små sten på :)

post-44016-0-28416400-1311331247.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok en flot kjole :balloons: kan rigtig godt li’ perlerne og snittet ved brystet.

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak! :loveboard: Og den jo bliver jo endnu flottere, når den er rettet til ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til dette skønne og vanedannende forum! :ilovebryllupsklar:

Glæder mig til at følge din planlægning og se den kjole, du var valgt. Smider du ikke også et bilede af ringen? :bearhug: Synes det var SÅDAN et sødt frieri! :loveboard:

Invitationerne er rigtig fine, kan godt lide måden det er delt op på, med selve invitationen i midten, og alt "info" i siderne. Og smilede over hele hovedet, da jeg læste "eller væltet". :loveboard:

Tusind tak for de fine ord :heart: Jeg vedhæfter lige et par billeder af ringen, som jo selvfølgelig er 1 mio. gange flottere i virkeligheden! :bearhug:

:cheerleader3: Hvor er den flot!!! :balloons:

Kjolen er også virkelig smuk. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Sløret på eventyr

Nu jeg alligevel går og tuller rundt på barsel, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne lege lidt med vores kamera og tage nogle billeder af mit slør i forskellige situationer ;)

Hermed lidt billedespam :)

post-44016-1282646682.gif

Sløret fik en tur på gulvet ;)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Inspiration: Make-up

Når jeg (forhåbentlig) finder en prof. til at ordne min make-up på den store dag, så er det nok meget godt med lidt inspirationsbilleder. Så derfor har jeg luret lidt - Google er min ven! - Og fundet frem til disse look, som jeg ret godt kan lide. Jeg ville gerne prøve noget sindsygt, MEN det skal altså bare være klassisk og stilrent til et (mit ;)) bryllup... :) Det første billede (det med de puffede læber) er klart mit foretrukne - Sååå smukt!

post-44016-1282746276.gif

post-44016-1282746310.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration: Brudebuket

Inspiration til brudebuketten :)

Jeg er til det meget enkle, hvilket nok fremgår af billederne... Jeg regner med hvide blomster, og så skal der evt. være et strejf af lilla og guld, da det er vores farvetema :)

post-44016-1282763241.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha haaa hvor er du sjov.....elsker at se sløret på tour...måske skulle du oprette en gruppe der hedder det og så tage sløret med på tur...feks. "sløret på cafe", "sløret i bonbonland" og "slør og baby". Det kunne være mega grineren :-)

0

Del dette indlæg

Ha haaa hvor er du sjov.....elsker at se sløret på tour...måske skulle du oprette en gruppe der hedder det og så tage sløret med på tur...feks. "sløret på cafe", "sløret i bonbonland" og "slør og baby". Det kunne være mega grineren :-)

Ja, hvis jeg ikke var bange for, at sløret ville komme noget til (blå mærker, hudafskrabninger, du ved ;)), så ville jeg helt sikkert gøre det! :) Men måske efter brylluppet... ;) Og så igen, man ved bare ikke, hvad det slør kan finde på - Måske noget mere hjemme i lejligheden :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Kan jeg tabe mig?

Som så mange andre kommende brude - Har jeg ikke ret? ;) - Så vil jeg (også) gerne nå at smide nogle deller inden brylluppet, da disse deller ikke hører hjemme i min fine brudekjole!!!! Eller ud over kanten på den for dens sags skyld... :):cheerleader3: Nå... For at holde mig selv i nakken, vil jeg ca. 1 gang om måneden opdatere min vægt herinde.

Mål: Tabe minimum 10 kg inden 26 februar 2011 - Man er altid meget velkommen til at heppe på mig, også når det går skidt :cheerleader3::)

*****Edit 27. februar 2011: Jeg nåede ikke mit mål inden brylluppet, men jeg er tilfreds alligevel :) Kampen fortsætter!*****

23. august 2010 (Start)

Vægt: 72,4 kg

Højde: 166 cm (Nej! Planen er hverken at skrumpe eller vokse - Det er bare til oplysning for de nysgerrige GP )

27. september 2010

Vægt: 72,0 kg (-0,4 kg!) :thumbsupsmileyanim:

27. oktober 2010

Vægt: 71,1 kg (-0,9 kg!) :thumbsupsmileyanim:

18. november 2010

Vægt: 69,3 kg (-1,8 kg!) :thumbsupsmileyanim:

19. januar 2011

Vægt: 68,3 kg (-1,0 kg!) :thumbsupsmileyanim:

03. februar 2011

Vægt: 67,3 kg (-1,0 kg!) :thumbsupsmileyanim:

10. februar 2011

Vægt: 66,9 kg (-0,4 kg!) :thumbsupsmileyanim:

19. februar 2011

Vægt: 66,4 kg (-0,5 kg!) :thumbsupsmileyanim:

25. februar 2011

Vægt: 66,2 kg (-0,2 kg!) :thumbsupsmileyanim:

Samlet vægttab indtil videre: 6,2 kg!

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Jeg har lige nuppet din collage med hår, kan se vi har meget samme smag, hvad det angår. :)

Og hep hep med vægttabet! :) Havde faktisk tidligere idag tænkt på at lave præcis det samme i min tråd, med at offentliggøre vægten engang om måneden! Det skal nok gå godt, er sikker på at vi kan klare det! :carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer