BrudenLene

dansk far datter sang

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke selv overvejet det endnu, men da du så spurgte, så var der straks to numre, der faldt mig ind som gode numre, til mig og min far, i hvert fald:

"Du er min øjesten" (en bette dejlig en.. Er du... Og når vi to følges ad... Så er jeg altid glad - osv!)

Og Anne Linnets "Lattermild og gavmild" - som jeg egentlig synes passer rigtig godt på både min far og min forlovede. (Måske er det rigtigt at man falder for en mand som sin far? :))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu melder historien ikke noget om hvor gammel din far er men ud fra min erfaring at dømme så er ovenstående forslag måske lidt for kitch. Forældre i dag er meget moderne.

Nu behøver teksten vel ikke at omhandle far og datter (der er jo andre der også danser) men et bud kunne være Thomas Helmig - Lille pige, Elisabeth - Sutsko og laksko (hvis det skal være lidt humoristisk) eller Trine Dyrholm - Avenuen bare for at nævne nogle.

0

Del dette indlæg

Nu melder historien ikke noget om hvor gammel din far er men ud fra min erfaring at dømme så er ovenstående forslag måske lidt for kitch. Forældre i dag er meget moderne.

Nu behøver teksten vel ikke at omhandle far og datter (der er jo andre der også danser) men et bud kunne være Thomas Helmig - Lille pige, Elisabeth - Sutsko og laksko (hvis det skal være lidt humoristisk) eller Trine Dyrholm - Avenuen bare for at nævne nogle.

Har prøvet at google sangteksten til Thomas Helmig sangen men uden held,har du evt teksten til den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer