Guest NilleK

Æresport

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde ikke regnet med, at de havde bedt os komme ud, da de var færdige. Vi troede de bare ville liste af igen - det gjorde vi nemlig, da min søster blev gift.

Men vi inviterede dem ind på en øl/vand og så havde vi lidt chips og det var længe fint til dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja jeg hopper også med på den med øl/vand og snacks.

Det er jo ikke det store man skal stå med. De steder jeg har været med til at pynte æresport der er man ikke blevet så længe bagefter, da venner og familie jo godt ved at der som regel er et stort program dagen efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om at de bliver budt ind bagefter.

De gange jeg har været med og alle dem jeg har hørt om, der lister man pænt hjem igen bagefter.

Her må jeg melde mig enig! Jeg har aldrig hørt om andet end at man lister af igen..

0

Del dette indlæg

Jeg har også været med til at sætte en æresport op, hvor det kommende brudepar havde stillet en kurv med øl, vand, kaffe og lidt snacks ud til os, som vi kunne hygge os med mens var satte den op.

Derefter smuttede vi hjem - det skulle jo være en "overraskelse" at vi satte den op, og de måtte jo ikke se den før på dagen!

Ja det med at sætte lidt forsyninger ud til dem, det kan jeg se ideen med, men ikke at invitere dem indenfor. Som en anden skriver, skal det jo være en overraskelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer