Stikan

Stine & Allan 10.10.10

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Smykkerne:

Vielsesringene er i hvidguld og i min er der 3 brillianter. Der står Allan & Stine 10.10.10 i min og Stine & Allan 10.10.10 i hans.

vqpqg7.jpg

Jeg har 3 smykkesæt, men har endnu ikke valgt hvilket jeg skal have på. Tror det ender med at jeg tager alle 3 med hen hvor jeg skal i kjolen og så lader mine brudepiger om at vælge :thumbsupsmileyanim:

Enkelt perlesæt (perlerne er mere hvide end på billedet)

5u2wyv.jpg

Perlesæt med 'diamanter' (perlerne er mere hvide)

33tmaev.jpg

Blomstersæt. Små perler og mange 'diamanter' (Igen er perlerne mere hvide IRL)

wgw1uw.jpg

Jeg har også købt dette diadem i sølv (på billedet ser det mere guld-agtigt ud men det er sølv) med små perler.

Ved først på dagen om det kommer på eller ej.

of8siv.jpg

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg

Smykker til Pernille.

Pernille er 12 og har fået en super flot kjole (som jeg af en eller anden grund ikke har fået et billede af :thumbsupsmileyanim:). Hun glæder sig MEGET til at få sat hår og blive sminket af en prof. og jeg har købt dette bling-bling-sæt til hende.

Det er i hvidguld med små sten.

Halskæde

dw83r9.jpg

Ørestikkere

f3wd4n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne var to forskellige. De 'fine' til den nære familie og den lidt mere skrabede udgave til venner og bekendte.

Da der kommer over 100 havde jeg ikke lyst til at lave så mange i den fine udgave.

Forside:

xdxu7l.jpg

Åbnet:

2vj4if6.jpg

Øverst:

2vjwytw.jpg

Midt:

vskvlz.jpg

Nederst (indstikssedler)

xfx0sk.jpg

Den knapt så fine:

30cova0.jpg

Inden i:

14ajtk2.jpg

0

Del dette indlæg

For sjov :thumbsupsmileyanim:

Toiletpapir til forsamlingshuset

s2blnc.jpg

'Os' som smølfer (der skal stå ved slikbuffeten)

2whqf5k.jpg

Allan og jeg er brudeparret.

Pigen er Pernille der bærer Frida på armen (hun skal også bære Frida i kirken)

Kristoffer er ham med gaven, Xander ham der laver larm og den næstmindste med bamsen er Linus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudebuketinspiration:

Det skal være lilla calla'er, men om det skal være vandret eller lodret buket ved jeg endnu ikke (kæresten har frabedt sig ansvaret så jeg sørger selv for den)

Svigermor har kniplet et langt og flot bånd til den.

2hyjx47.jpg

17s8r8.jpg

91e4qe.jpg

j7apdx.jpg

30m7ssm.jpg

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg

Kjolen er en Miss_Lena kjole. Kæmpe stor og med masser af tyl :thumbsupsmileyanim:

(har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg kommer ned på knæ i kirken...)

På billedet har jeg selv snøret den, så den sidder ikke ordenligt, og det er taget med selvudløser springende gennem stuen, så se bort fra det noget bøvede ansigtsudryk.

2qktmiu.jpg

Skoene er (selvfølgelig) lilla :thumbsupsmileyanim:

De har 6½ cm hæl og da jeg aldrig har haft høje hæle på før er jeg nu begyndt at øve mig herhjemme. Ser nok lidt sjovt ud når jeg vralter rundt i høje hæle og støvsuger ;)

Jeg er 180 høj, så der er pludselig MEGET langt ned til mine fødder!

6xx2tu.jpg

0

Del dette indlæg

Personlige chokolader skal vi da også have :thumbsupsmileyanim:

Har lavet 6 æsker, i alt 121 stk.

9r6lfl.jpg

2wdx8nr.jpg

2ltn1b9.jpg

Og så selvfølgelig risposer. På båndet står der Stine (dobbelthjerte) Allan i den ene ende og 10.10.10 i den anden ende.

Der er 98 poser, men der er også sæbebobler så alle får noget i hænderne (dem kommer der billeder af en anden dag)

ff61hg.jpg

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielse og dåb er kl. 13, derefter skal vi ned i forsamlingshuset der ligger lige ved siden af.

Her er der stående buffet, bryllupskage og brudevals til kl. 17, hvorefter der komme en stor limousine og henter os + alle vores 5 børn.

Dette ved børnene ikke og jeg tror de bliver glædeligt overraskede over den seje bil :thumbsupsmileyanim:

wj7ww6.jpg

21doos3.jpg

Vi tager så ud til fotolocationen hvor farmor og farfar også kommer ud. Så kan de hjælpe med at holde styr på flokken når der skal tages parbilleder.

Kæresten tror at vi så skal hjem og rydde op i forsamlingshuset og sove hjemme med ungerne (det er jo mandag dagen efter og de skal i skole osv.) men i stedet har jeg fået arrangeret barnepige til hele flokken som så bliver sendt hjem i Limousinen (farmor kører med dem) og kæresten og jeg tager så på Sabro Kro, hvor vi skal nyde en god middag, et lækkert hotelværelse (med spa :thumbsupsmileyanim:) og hinanden :cheerleader3:

Jeg har købt denne kjole (men den er ikke kommet endnu, så det er spændende om den passer) til at have på til middagen.

ngbtyb.jpg

Og her er værelset

f2mxx1.jpg

Og badeværelset

fpchmo.jpg

Og så har jeg købt en sødt badeands-brudepar som selvfølgelig skal med i spaen, og fremover skal de med os på ferie så de kan få deres eget fotoalbum fra de steder vi besøger som mand og kone.

x1y4ia.jpg

2dcfwvk.jpg

0

Del dette indlæg

Hold op hvor skønt at blive spammet med alle de billeder... i lilla og atter lilla

Kunne desværre ikke skaffe en lille limousine men måske jeg skulle snakke med dem om de kan pynte den med lilla bånd ;)

Før jeg startede dette bryllupsprojekt var der to former for lilla. Lys-lilla og mørke-lilla.

Jeg har nu lært der er MANGE forskellige former for lilla, så kom ikke og sig at man ikke bliver klogere af at planlægge et bryllup ;)

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER LÆKKER billedetråd du her har lavet! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt lige at få en opsummering på hvad du har planlagt. :thumbsupsmileyanim:

Synes idéen med surprice-hygge-aften er hel genial! Det bliver han da hel vild glad for!

Takker :cheerleader3:

Glemte helt at skrive at han har fri om mandagen. Han har fra august til marts barsel hver mandag, så det er dejligt at have ham hjemme på forlænget weekend hver uge. Så at han ikke skal på arbejde er noget han ved, men det er ikke så han undrer sig over hvorfor, da det jo er normalt han har fri om mandagen.

(Da han blev 40 hentede jeg ham på arbejde tidligt torsdag eftermiddag. Havde fået hans chef til at give ham fri om fredagen uden han vidste det, og så fløj vil på forlænget weekend til Paris frem til søndag. 3 overnatninger i 'vores' by og han nød det. Her i huset er det mig der står for den slags overraskelser - hvor han mere er den der kommer hjem med ny fladskærm ;))

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer