Ms aprilbride

Photobucket...

5 indlæg i dette emne

Hej i zillaer er der nogen herinde der ved hvordan jeg uploader mine billeder fra photobucket til et indlæg.. :thumbsupsmileyanim: har nu siddet i Laaaaaaaaang tid og kan ikke få det til at dú men jeg er altså heller ikke super god til det der computer noget..... men vil jo så gerne bidrage med billeder da det er det jeg elsker ved I andres indlæg....

Håber der er en venlig sjæl derude :cheerleader3:

Knus Michelle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis du har lagt billeder ind i photobucket så højreklikker bare du bare på billedet og trykker kopier billedadresse. Inde på bk trykker du så på den knap i toppen når du laver et indlæg hvor der er et billede. Der kan du så sætte billedadressen ind og så skulle det gerne vise billedet når du har oprettet indlægget

0

Del dette indlæg

Altså hvis du har lagt billeder ind i photobucket så højreklikker bare du bare på billedet og trykker kopier billedadresse. Inde på bk trykker du så på den knap i toppen når du laver et indlæg hvor der er et billede. Der kan du så sætte billedadressen ind og så skulle det gerne vise billedet når du har oprettet indlægget

Tak fir din hjælp :thumbsupsmileyanim:

Jeg sagde jo jeg virkelig ikke er særlig knøv til det her.. men når jeg højreklikker står der altså ikke kopierbilledadresse!!! er det det samme som hyperlink???

mvh michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer