Lenebj

Mit drømmebryllup d. 24 juli 2010

110 indlæg i dette emne

Jeg havde stadig smadder ondt i maven, men det kom og gik lidt..jeg fik danset igennem..ikke så meget med min mand, som var forsvundet.

Han sad sammen med sin far og søster og de sad og tuede over fortiden og snakkede i ca. 2 timer. Han søster var bankelam på det tidspunkt og han far fuld. :wacko:

Jeg var temmelig træt af, at de brugte min bryllupsfest på det....Rune kom dog ind og fik festet med os andre, efter at jeg havde givet udtryg for min utilfredshed over, at de de skulle gennemgå hele deres fortid til min bryllupsfest. :respekt::balloons:

Da klokken nærmede sig 03.00 kunne min mave ikke rigtig mere og da jeg lige skulle ud at tisse endte det med, at jeg kastede op. Jeg havde det dog godt bagefter.

kl. 04.00 ville jeg gerne "bortfører" min mand, min mave var også ved at gøre knuder igen..Han var dog ikke helt villig, men han fortrød bestemt ikke :thumbsupsmileyanim:

Vi fik en rigtig fantastisk bryllupsnat, efter jeg lige havde knækket mig igen :cheerleader3:

post-39415-1286355133.jpg

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen efter var der brunch kl 10.00 og derefter tog folk hjem. Vi havde jo fået et døgn ekstra på slottet og det var dejligt at få lidt "hvedebrødsdage".

Rune var dog blevet smittet af mig, så vi var på toilettet på skift.

Vi gik i seng igen efter at gæsterne var taget hjem og faldt i søvn. Om eftermiddagen vågnede jeg med høj feber og bare det at skulle gå ud på toilettet gjorde ondt over det hele.

Vi sov hele eftermiddagen væk og da klokken blev 19.00 vågnede jeg op og var sulten. Rune til gengæld var helt smadret og kunne slet ikke spise noget, men vi kørte alligevel ned til den lokale burgerbar, hvor jeg fik en durumrulle og rune købte noget at drikke og en astronaut is. Så tilbage og slappe af på slotte..vi havde nøgle til hele slotte, da vi havde det for os selv, det var fedt. :thumbsupsmileyanim: vi sad og slappede af med lidt tv og spiste mad og ca. 21.30 sov jeg igen hvilende på min mands knæ.

Mandag morgen fik vi en lækker morgenmad og nød bare at være alene. Vi fik pakket alle gaverne ned i bilen og gik så en tur i området.

Bagefter kørte vi en tur til Svendborg, hvor jeg lagde min datters buket på mine biologiske forældres grav. Det var en god følelse at gøre dette. Så fik min kæreste også at, hvor de ligger. Vi gik lidt rundt på kirkegårde, som var utrolig smuk og fredfyldt den sommermorgen med solens stråler, der kom ned igennem træerne.

Derefter kørte vi hjem igen til Marslev og til to meget glade unger..Emil var helt vild med alle de gaver, vi havde fået og Aya var bare glad og mor-syg.

Min svigerinde var vist glad for at se os igen. Vi havde en lille høne at plukke med hende ang at køre hjem fuld i vores bil, men det måtte blive på et andet tidspunkt, da vi bare var så glade og lykkelige og børnene skulle ikke være vidne til en røvfuld til faster :angry1:

Her slutter min beretning om vores bryllup. Jeg kan varmt anbefale Broholm Gods som fest sted..de har en dejlig varm og kærlig måde at opfylde værternes ønsker og deres omgivelser er helt fantastiske.

Tak fordi I læste med og delte min glæde. :cheerleader3:

post-39415-1286357175.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa alle sammen og tak for alle jeres søde hilsner...Det varmer og gør magi´en omkring mit bryllup mere fantastisk.

Tak for beretningen. Det ser ud til I havde en god dag.

Hvor er din kjole fra??

min kjole er en helblonde fra spanske Pronovias og er en årgang 2008/2009 :thumbsupsmileyanim: Jeg har en lignende kjole til salg herinde også fra Pronovias med de samme blonder, men kun med et lille slæb. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi fik også taget nogle billeder af borderne, blomsterne osv. inden middagen.. :balloons: Dem er vi SÅÅÅ glade for, da det ellers er en ting, man hurtig glemmer, hvordan det så ud :cheerleader3: Jeg er super glad for resultatet..Blomster var så flotte; de skulle ikke være for stramme..gerne lidt vild natur i en god orden. Vores blomsterdekoratør fik lavet nogle flotte blomster med en blanding af ukrudt, stilfulde blomster og med vilde brombær..IGEN :thumbsupsmileyanim:

I får lige ne lille smag her

Hvor mange dekorationer havde I og hvor meget kostede det? De er bare så flotte!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik også taget nogle billeder af borderne, blomsterne osv. inden middagen.. :respekt: Dem er vi SÅÅÅ glade for, da det ellers er en ting, man hurtig glemmer, hvordan det så ud :cheerleader3: Jeg er super glad for resultatet..Blomster var så flotte; de skulle ikke være for stramme..gerne lidt vild natur i en god orden. Vores blomsterdekoratør fik lavet nogle flotte blomster med en blanding af ukrudt, stilfulde blomster og med vilde brombær..IGEN :thumbsupsmileyanim:

I får lige ne lille smag her

Hvor mange dekorationer havde I og hvor meget kostede det? De er bare så flotte!

Vi havde 6 bord-dekorationer (en til hver bord) og tre små sat i stuerne..Jeg gav 180kr for dem i stuerne; - bord-dekorationerne var med i prisen i lejen af godset.

Du må sige til, hvis jeg skal sende dig nogle foto´s, men så vil jeg gerne gøre det via mail, da pixel på billederne er mega høj. :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer